Gå til innhold

SKO,HVOR KJØPE??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor har dere kjøpt sko/eller skal?

Må jo kjøpe sko da jeg har kjolen klar.. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte fra Bridalshoes.com, men siden de tok et par måneder å få (mye lenger enn hva de lovet og leeenge etter at de påsto å ha shippet dem fra USA) så måtte jeg ut i butikk og kjøpe sko uka før bryllupet. Siden jeg hadde trålet all verdens skobutikker i både øst-, vest- og sør-Akershus uten å finne en eneste sko, så sjanset jeg på Grændsen Skotøimagasin i Grensen. Jeg ville ikke ut med mer en max en tusenlapp, men forstod at jeg kanskje måtte siden jeg var desperat etter sko (http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=36641). Og jeg måtte ut med 800kr. Det var jeg godt fornøyd med!

De jeg kjøpte var akkurat så fine jeg ville ha dem! Det var noe høy hæl og det gjorde meg nervøs, men det gikk bra. På grunn av store gnagsårproblem, gikk jeg dem inn med våte og tørre sokker én kveld (hadde jo ikke tid til mer). På Dagen hadde jeg ikke vondt i bena overhodet. Det vil si, jeg orket lite dansing med de skoene og visst var jeg sliten i beina etter en så lang dag. Men i forhold til at skoa var nye og med høy hæl svevet jeg som på skyer hele dagen, kvelden og halve natta!

Skrevet

Kjøpte mine i en vanlig skobutikk. Fant da akkuratt den fargen jeg skulle ha,og slapp da og kjøpe i brudesalong der de måtte sendes til farging.

Billigere ble det også.

Skrevet

Jeg kjøpte mine i Christiane Brudesalong i Oslo. De kostet ca 1100.- om jeg husker rett.

mine sko

loolaa

Skrevet

Jeg har Donaldføtter og leita meg skakk etter sko jeg kunne bruke.

Fant dem tilslutt hos Nicolai i København, til 1250 kroner.

De kan du se her.

Jeg ville ha sko som ikke hadde åpning til annet enn å putte foten i.....

Skrevet

Jeg har lurt på om jeg skal bestille disse skoene, må bare vite hva det koster i porto først. Har sendt mail, men ikke fått svar.

Skrevet
Jeg har Donaldføtter og leita meg skakk etter sko jeg kunne bruke.

Fant dem tilslutt hos Nicolai i København, til 1250 kroner.

De kan du se her.

Jeg ville ha sko som ikke hadde åpning til annet enn å putte foten i.....

Stilige sko Tex :D

Skrevet
Jeg har lurt på om jeg skal bestille disse skoene' date= må bare vite hva det koster i porto først. Har sendt mail, men ikke fått svar.

Åh hhh det var fine :D gi meg tilbakemelding når du får prisen da .... :roll:

Skrevet

Arwen og tex flotte sko..Akkurat sånn jeg vil ha..Kan ikke ha høy hel..

Arwen jeg vil også vite pris--

Men hvor ligger BRUDESALONGEN!!

Skrevet

90$ i frakt for skoene, litt mye synes jeg..

Skrevet

Enig, sjekk ut Lisenett, tror jeg skal kjøpe skoene min der, nesten samme pris :o

Skrevet

Jeg har et par helt enkle til salgs, i str.4 (=37 eller 38), 5cm hæl - send pm så kan jeg sende bilde.....

Skrevet
Enig' date=' sjekk ut Lisenett, tror jeg skal kjøpe skoene min der, nesten samme pris :o[/quote']

Nei

provisjon. Hvis denne tanken skulle dukke opp her, er bare kjempe fornøyd med super service :D

Skrevet

hehe.. jeg er også superfornøyd med henne, får heller ikke provisjon, kjøper kjolen min der.

Skrevet

Arwen ..Ja de var fine,passer perfekt til kjolen vår også..Men hælen er for høy for meg.. :-? går som ei ku i høye hæler :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...