*Lillian* Skrevet 1. oktober 2003 #1 Skrevet 1. oktober 2003 Hvor mye koster det sånn cirka å gå et sted og få en "for the night" - makeup? Altså at de sminker deg for en kveld, men ikke brudesminking.. ? Bare en fresh ut på byen - makeup liksom? Hvor mye koster det å få fikset håret for en kveld, altså ikke klippe og sånt men kun styling hos en frisør? Venninna mi og jeg har snakket om å gjøre dette sammen i løpet av høsten og så gå ut på byen, - det hadde vært gøy. Men vi vil ikke bruke uhorvelig mye penger på det, liksom - det er jo mest for moroskyld da. Lillian
Tusseline Skrevet 1. oktober 2003 #2 Skrevet 1. oktober 2003 For en stund tilbake ble jeg stoppet av Parfymelle på gaten, der jeg fikk tilbudt gratis legging av makeup. Kjempeartig. Men, fikk ett lettere sjokk, da jeg spurte om hvor den ordinære prisen lå. Rundt firehundre spenn ble jeg fortalt. Dyrt ja, men muligens, verdt det. Er ikke hver dag man unner seg slikt, hva?
Gjest Shivani Skrevet 1. oktober 2003 #3 Skrevet 1. oktober 2003 Det stemmer. For bare legging av make-up pleier det å ligge rundt 400-500 kroner. Med make-up veiledning mellom 500 og 600 kroner (sånn circa).
Gjest Poirot Skrevet 1. oktober 2003 #4 Skrevet 1. oktober 2003 Synes ikke det var så ille pris, jeg (men for dyrt til at jeg ville gjort det)
Crazee Skrevet 1. oktober 2003 #5 Skrevet 1. oktober 2003 Du kan ikkje få gjort det gratis på Body Shop då? (Det kan du på Kvadrat i Sandnes, veit eg.)
Gjest Shivani Skrevet 1. oktober 2003 #6 Skrevet 1. oktober 2003 Tror Body Shop har få utdannede make-up artister ansatt. Har hørt at resultatene har vært blandet når folk har fått lagt make-up der.
Gjest sunshine-t Skrevet 3. oktober 2003 #7 Skrevet 3. oktober 2003 Du kan ikkje få gjort det gratis på Body Shop då? (Det kan du på Kvadrat i Sandnes' date=' veit eg.)[/quote'] fikk høre at det kostet mellom 50-100 kr.. ikke at det er all verdens da
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 #8 Skrevet 3. oktober 2003 Det koster 400 på salongen nede på hjørnet her... Suz
minniepus Skrevet 3. oktober 2003 #9 Skrevet 3. oktober 2003 Du kan ikkje få gjort det gratis på Body Shop då? (Det kan du på Kvadrat i Sandnes' date=' veit eg.)[/quote'] Det er bare prøvesminking, ikke for kvelds-/ festmake-up.
Gjest Donna Skrevet 3. oktober 2003 #10 Skrevet 3. oktober 2003 Så masse for å få noe sminke i ansiktet??? :o :oops: WOW .....du store verden .................jeg syntes det var bitte litt dyrt jeg egentlig ..... men det kunne jo vært gøy da å finne ut hvordan man skal sminke seg liksom
sinicola Skrevet 3. oktober 2003 #11 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg ble sminket gratis på Esthetique av en make-up stylist fra Versace. Kjøpte et par produkter etterpå,men da får man hvertfall noe igjen for pengene! Hun forklarte hva hun gjorde, og hvordan jeg kunne gjøre det selv! Hun skrev også ned nr. på alle produktene hun brukte, sånn at man kan kjøpe de senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå