Sweet85 Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Hei! Ifjor sommer så ble jeg bedt av en mann flere ganger, men da var jeg ikke så interessert i han. Han ga ikke opp, og vi møtes av og til under noen fester. I sommeren etter en hyggelig samtale med han takket jeg ja til en hyttetur med han. Jeg begynte å bli interessert i han. Han spanderte mat på meg, vi grillet, leket og var på båttur og gjorde div hyggelig ting. Den første dagen koset vi og kysset bare. Neste dag endte det med at vi hadde sex. (alkohol var med i bildet:S) Vi fortsatt med å møtes løpet av sommeren, og lå med hverandre nesten hver gang. Nå har han reist hjem for å jobbe igjen, ca to timer unna meg. I det siste har jeg merket at han er dårligere med å sende mld. Han sender meldinger ja, men jeg blir usikker på måten han skriver på. Han spør nesten aldri om jeg har hatt en dag fin for eksempel. Jeg prøver å skrive hyggelige meldinger, men det virker ikke som at han setter pris på det. Han kunne skrive kort tilbake, og sjelden komme med noe koselige uttalelser for å glede meg. tanken om at jeg bare var en sommerflørt beygnner å slå meg. Sist gang jeg møtte han var i helga, og da tok jeg opp med han. Forklarte at jeg følte at han ikke var interessert i meg, og at jeg ble usikker pga. meldingene hans. han svarte med at han ville ta det med ro. Han sa vi fikk se hva som skjedde etter hvert. Det har gått litt over 1 mnd nå. vi har det koselig sammen nå fremdeles selv om vi møtes mindre pga avstand. Men det går selvsagt litt opp og ned. Han har sagt at han liker meg godt men det var etter jeg "maset" litt på han om hva vi var for hverandre. Er han så interessert eller er han sammen med meg pga. kos og sex? Jeg synes at det er viktig å sende meldinger for å ikke "miste" hverandre pga. avstanden, men er det slik at han kan være så kort på meldinger men interessert i meg? eller er jeg for ivrig? jeg vet at gutter ofte vil ta det med ro. han har vært singel i 6-7 år, og har hatt et par seriøse forhold bak seg. håper at noen kan hjelpe meg:)
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 her er min mening, basert på min erfaring - siden du bare bor to timer unna ham, hvorfor ikke invitere ham over for en helg i din by? gå utforske spennende ting i byen og dele med ham ting du liker og også gjøre noen ting han liker å gjøre. og se hvordan han reagerer - hvis han er begeistret for å dele erfaringer med deg og viser interesse for å tilbringe tid med deg og lære mer om deg så kanskje det kan gå videre. hvis han vil bare ha sex, da det er så langt han er interessert i deg. Jeg vet hvordan du føler deg - jeg var i samme posisjon en gang og det virket som jeg kunne ikke stoppe å tenke på jenta, men det virket som jeg likte henne mer enn hun likte meg. det var bra for tilregnelighet meg å finne ut hvor jeg sto så jeg kunne gå videre. ærlig, jeg tviler på han har en stor interesse for deg hvis han ikke ønsker å kommunisere med deg, men du aldri vite sikkert. lykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå