Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid sagt til andre jenter at det er best å vente til han tar kontakt og det står jeg får. Men nå blir jeg galt av å vente selv. Det var bare nå sist helg vi traff hverandre så det kan jo fortsatt skje at han tar kontakt. Blir helt helt gal av venting. Jeg liker han godt og vil treffe han igjen.

Og ja jeg har faktisk litt og tape på å eventuelt ta kontakt og bli avvist....... Hva gjør man mens man venter??? flere som venter de å??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVORFOR skal HAN ta kontakt? Send en sms og si at det var utrolig hyggelig å treffe han :) Trenger ikke virke desperat eller no sånt, bare vise at du satt pris på han. Kanskje han er litt usikker eller beskjeden og trenger et liite hint om at du satte like stor pris på møtet som det han gjorde? Hvis han ikke tenker slik, har du jo egentlig bare vært høflig og sagt takk for "daten"..

Min mening iaf..

Skrevet

Hvis han avviser deg om du tar kontakt, så ville han ikke tatt kontakt selv heller. Er han interessert er det bare koselig om du tar kontakt.

Wake up and smell the coffee; vi lever faktisk i 2010 ;)

Skrevet

Hvis han avviser deg om du tar kontakt, så ville han ikke tatt kontakt selv heller. Er han interessert er det bare koselig om du tar kontakt.

Wake up and smell the coffee; vi lever faktisk i 2010 ;)

Jeg er så enig med denne :jepp:

Skrevet (endret)
Jeg har alltid sagt til andre jenter at det er best å vente til han tar kontakt og det står jeg får.
Hvorfor det? Når du åpenbart ikke fikser dette selv - hva setter deg så i stand til å gi ekspertråd? Ser dette som en gjenganger blant jenter: De gir venninner råd om menn, men forutsetter at menn har samme reaksjonmønster som kvinner. - Det har vi sjelden. Altså leder dine råd dine venninner på villstrå.

[...]Det var bare nå sist helg vi traff hverandre så det kan jo fortsatt skje at han tar kontakt. Blir helt helt gal av venting. Jeg liker han godt og vil treffe han igjen.

Og ja jeg har faktisk litt og tape på å eventuelt ta kontakt og bli avvist....... Hva gjør man mens man venter??? flere som venter de å??

Hvordan traff hverandre? Midt på truten, i het omfavnelse på fest? Eller tilfeldig på gata? Hva du gjør mens du venter? Spiller sudoku, leser "Menn er fra Mars", eller sørger for å være med ham der han er. Ikke bare dukke opp som en stalker i bakgrunnen, men være med ham.

Her finns nemlig tre muligheter:

a) Han digger deg, og kan ikke vente med å sette tunga i deg. Men, er genert, og trenger et tupp i rævva. - Et hint om at du føler det samme, og at det er trygt å fortsette videre. Glem myten om alfahannen som er på toppen av situasjonen. Det der funker bare sånn for gutta som foretrekker jenter en ikke er hodestups forelska i. - Altså seriedypperne.

b) Han liker deg, og synes du er litt kul å henge med. Han er ikke hodestups forelsket. Men det der kan gro seg til, om han ser deg ofte nok. Kanskje ditt utseende ikke er det som treffer hans indre nerve. Ofte vil det å ha med ei jente over tid åpne øynene for feminine og attraktive trekk, som ikke han oppfattet sånn opp i dagen til å begynne med.

c) Han liker deg ikke på den måten, og kommer sannsynligvis heller ikke til å like deg på den måten. Han knuller deg, om han er kåt og full nok, og ingen får vite om det.

Hva har du å tape på å henge med gubben, om han ikke har noe imot det? Så kan du heller spørre om hva hans intensjoner er, når han stikker tunga eller diverse annet i kjeften på deg?

Hvis ikke du er tilstede når han vil kline, risikerer du bare at han kliner med hun som er tilgjengelig.

Hard-to-get funker kun på gutter som er så hodestups forelska i deg fra før, at de ikke er i stand til å se at det finns andre jenter i verden. Av en eller annen grunn virker det ikke på meg som om han er riktig helt der...

Endret av Kamikatze
Skrevet

HVORFOR skal HAN ta kontakt? Send en sms og si at det var utrolig hyggelig å treffe han :) Trenger ikke virke desperat eller no sånt, bare vise at du satt pris på han. Kanskje han er litt usikker eller beskjeden og trenger et liite hint om at du satte like stor pris på møtet som det han gjorde? Hvis han ikke tenker slik, har du jo egentlig bare vært høflig og sagt takk for "daten"..

Min mening iaf..

Enig. Jeg ville tatt kontakt selv. Sendt mld og sagt det var hyggelig å treffes. Mange setter pris på det.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Alle andre har svart det jeg ville si. Hør på dem over!

Skrevet

Hvorfor det? Når du åpenbart ikke fikser dette selv - hva setter deg så i stand til å gi ekspertråd? Ser dette som en gjenganger blant jenter: De gir venninner råd om menn, men forutsetter at menn har samme reaksjonmønster som kvinner. - Det har vi sjelden. Altså leder dine råd dine venninner på villstrå.

Hvordan traff hverandre? Midt på truten, i het omfavnelse på fest? Eller tilfeldig på gata? Hva du gjør mens du venter? Spiller sudoku, leser "Menn er fra Mars", eller sørger for å være med ham der han er. Ikke bare dukke opp som en stalker i bakgrunnen, men være med ham.

På fest, vi klinte og hang sammen hele kvelden, hadde det veldig gøy. Vet det ikke trenger å bety noe får han..

a) Han digger deg, og kan ikke vente med å sette tunga i deg. Men, er genert, og trenger et tupp i rævva. - Et hint om at du føler det samme, og at det er trygt å fortsette videre. Glem myten om alfahannen som er på toppen av situasjonen. Det der funker bare sånn for gutta som foretrekker jenter en ikke er hodestups forelska i. - Altså seriedypperne.

b) Han liker deg, og synes du er litt kul å henge med. Han er ikke hodestups forelsket. Men det der kan gro seg til, om han ser deg ofte nok. Kanskje ditt utseende ikke er det som treffer hans indre nerve. Ofte vil det å ha med ei jente over tid åpne øynene for feminine og attraktive trekk, som ikke han oppfattet sånn opp i dagen til å begynne med.

Tror det er der vi er.

c) Han liker deg ikke på den måten, og kommer sannsynligvis heller ikke til å like deg på den måten. Han knuller deg, om han er kåt og full nok, og ingen får vite om det.

Har ingen planer om å ligge med han bare får p gjøre det!

Hva har du å tape på å henge med gubben, om han ikke har noe imot det? Så kan du heller spørre om hva hans intensjoner er, når han stikker tunga eller diverse annet i kjeften på deg?

Hvis ikke du er tilstede når han vil kline, risikerer du bare at han kliner med hun som er tilgjengelig.

Hard-to-get funker kun på gutter som er så hodestups forelska i deg fra før, at de ikke er i stand til å se at det finns andre jenter i verden. Av en eller annen grunn virker det ikke på meg som om han er riktig helt der...

Føler jeg har vist at jeg liker han og at det nå burde være litt opp til han hva som skjer.

Skrevet

På fest, vi klinte og hang sammen hele kvelden, hadde det veldig gøy. Vet det ikke trenger å bety noe får han..

Tror det er der vi er.

Har ingen planer om å ligge med han bare får p gjøre det!

Føler jeg har vist at jeg liker han og at det nå burde være litt opp til han hva som skjer.

Skrevet

Ts her

Det ble litt uklart hva det jeg skrev til svar.

Men igjen, traff han på fest hang sammen hele kvelden og klinte. Veldig hyggelig og gøy!

Tror han syns jeg er kul og henge med men ikke noe mer, enda.

Føler jeg har vist at jeg liker han og at det nå burde være opp til han hva som skjer. Føler at jo jeg har noe å miste på å kontakte han og bli avvist. Og om han syns jeg er kul og henge med burde han jo kontakte meg?? Mulig jeg er veldig gammeldags.... jeg kjenner han jo ikke godt så det er mulig har et litt får bra bilde av ham. Men det det er jo umulig å si sånn som det er nå. Jeg tenker også en del på at jeg garantert får vist meg fra en bedre side edru: Man har jo en del smartere ting og si da og begge vil huske det bedre.

Skrevet

Du får kvinne deg opp til å spørre ham om du bare er grei nok å rote med i fylla, eller om han bare er en lurekuk...

Er enig med deg i at du har vist interesse, ettersom dere har klint. Hvis han ikke er drita opptatt med en hel masse greier, så burde han ha tatt kontakt forlengst, om han var genuint interessert i deg.

Det hindre deg ikke i å henge med ham, uten andre intensjoner enn det. Avviser han deg da, avviser han jo bare å henge med deg den dagen. Så er ikke fallhøyden så stor som om du satser på klining og kirkebryllup og sånn, liksom... I såfall er det bare "værsgo' neste!"

Skrevet

Du får kvinne deg opp til å spørre ham om du bare er grei nok å rote med i fylla, eller om han bare er en lurekuk...

Er enig med deg i at du har vist interesse, ettersom dere har klint. Hvis han ikke er drita opptatt med en hel masse greier, så burde han ha tatt kontakt forlengst, om han var genuint interessert i deg.

Det hindre deg ikke i å henge med ham, uten andre intensjoner enn det. Avviser han deg da, avviser han jo bare å henge med deg den dagen. Så er ikke fallhøyden så stor som om du satser på klining og kirkebryllup og sånn, liksom... I såfall er det bare "værsgo' neste!"

ts her!

Da skjønner du jo greia å.... Som du sier burde han tatt kontakt om han likte meg, også om han bare vil henge ut. Nå er det to dager siden jeg traff han. Så opptatt er ingen at de ikke har tid å skrive en medling om de vill se deg igjen....

jeg er genuint interessert. Det blir jo helt feil om jeg er det å han bare vil kline på fylla...

Om ikke annet har dette fått meg til å føle med gutta som alltid forventes å ta kontakt....

Skrevet

Jeg er litt som deg, tror ikke han er interessert om han ikke tar kontakt, men sånn er det jo nødvendigvis ikke.

Har det på samme måte med en fyr jeg liker. Orka ikke vente, så sendte en melding, med en litt morsom invitasjon til filmdate hos meg, og jaggu fikk jeg ikke et rungende JA, og skryt for å ta initiativ.

Bare be ham med på noe. Sier han nei, så vet du det, og kan komme deg videre. :)

Skrevet

Sjansen er svært stor for at han tenker nøyaktig som deg. Jeg har vært wingman for en god del kompiser de siste årene, og det er langt fra alle som har turd å følge opp med en melding. Til tross for at det har vært alt fra småklining til full pott dagen før.

Takker de blide guder for at jeg mannet meg opp til å ta kontakt med min nåværende kjæreste. Jeg har aldri vært så nervøs som det minuttet det tok fra jeg sendte meldingen til svaret kom.

Gjest No_glitter
Skrevet

Hadde ikke jeg sendt melding til han som nå er min kjæreste er det ikke sikkert vi ville vært sammen i dag :) Det var til og meg jeg som ba om hans mobilnummer etter en fest.

Go for it :) send en kort melding om at det var kjekt å treffe ham så er det opp til han hva han vil svare!

Skrevet

Ts her.

Så tøffe alle er da;) tar kontakt og greier. Jeg begynner miste håpet om at han tar kontakt. Tenker at jeg har gjort det så lett får han å ta kontakt om han vil...... Og ja jeg syns faktisk det er forferdelig og bli avvist.

Skrevet

Hei!

Mulig jeg har gått glipp av noe her, men har du gjort det lettere for han å ta kontakt med deg enn omvendt?

Skrevet

Ta kontakt å se hvordan det går. Da får du iallefall vite hvordan det ligger an.

Skrevet

Ts her

Jeg mener jeg har gjort det lett får i og med at jeg føler jeg viste litt mer intresse da jeg traff han. Han virkket på ingen måte avskrekket av det, får all del. Defor føler jeg at fallhøyden er stor og jeg tar kontakt og han ikke vil finne på noe. Sånn som det er nå kan jeg treffe han igjen og ikke føle meg dum. Det blir vanskelig om han avviser meg.....

Gjest No_glitter
Skrevet

Ts her

Jeg mener jeg har gjort det lett får i og med at jeg føler jeg viste litt mer intresse da jeg traff han. Han virkket på ingen måte avskrekket av det, får all del. Defor føler jeg at fallhøyden er stor og jeg tar kontakt og han ikke vil finne på noe. Sånn som det er nå kan jeg treffe han igjen og ikke føle meg dum. Det blir vanskelig om han avviser meg.....

Da må du jo vite hva du vil med ham. Hvis han avviser en melding som foreslått over flere steder bør du finne en annen å satse på som kjæreste uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...