Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen være så snill og hjelpe meg å tyde en drøm?

Jeg drømte at jeg gikk inn på kjøkkenet hvor jeg lagde mat og så stekepannen i flammer. Den var under kontroll så jeg tok den med inn på badet for å helle det ut i badekaret da flammene blusset opp. Klær som hang over badestangen tok fyr og flammene sto oppover veggene og taket. Morgenkåpen min brant opp, men hang alikevell som vanlig.

Da løper jeg ut på gangen og roper til naboene "det brenner, det brenner", og at de må ringe brannvesenet. Så løper jeg inn på soverommet for å se hva jeg kan berge og tar med meg det som betyr mest for meg, som er uerstattelig (noe som jeg har fått av en jeg tenker mye på for tiden). Når jeg kommer inn på badet er naboene der. Da brenner det såvidt på stekepannen som ligger i badekaret og jeg ble veldig flau mtp. det styret jeg hadde laget.

Så våknet jeg!

Jeg merker fort når drømmene skal tydes og det har vært en stund siden sist. Men av og til så er det greit å få noen utenifra til å hjelpe :)

Jeg har veldig lyst til å ta med denne som jeg drømte i natt, som også er ment til å tolkes:

Jeg drømte jeg satt i en sofa ute på en grønn eng. Et lite stykke foran meg sitter mamma og en nabo og prater. Og en nydelig ørn flyver i menneskehøyde over oss. Jeg sitter bare å betraker hvor fin den er. Mamma forteller naboen hvem jeg er sammen med, og viser et bilde av ham (samme mannen som jeg tenker mye på), jeg tenker at det kanskje ikke var så lurt å fortelle naboen det og han ser skeptisk bort på meg. Mamma virker stolt og fornøyd over å kunne presentere han som kjæresten min (noe jeg er usikker på i virkeligheten). Samtidlig er jeg usikker på om den nydelige ørnen er vennlig eller om den prøver å angripe meg. Jeg rekker ut hånden vennlig for å la den få sitte og den etterlater et blodig kjøttsår. Om den prøvde å angripe eller om klørne uheldig laget såret vet jeg ikke. Jeg var ikke redd for ørnen.

Så spør jeg mamma; kanskje den prøver å angripe meg fordi jeg er sammen med ham? "Neida", sier mamma opptimistisk. Så våknet jeg!

Jeg vet dette ble langt, men jeg hadde satt veldig stor pris på om noen kunne forsøke å tolke dem for meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. kanskje han fyren har en venn som vil deg noe vondt?

Eller en negativ bvirking av at du blir sammen med han kan forventes ? som du kan lære noe av...(jeg er optimist)

det er mine personlige synspunkt da, ikke ta det bokstavelig..

Skrevet

Jeg prøver meg jeg, selv om jeg ikke er så erfaren med drømmetyding, hihi.

Den siste drømmen betyr kanskje at du innerst inne er litt usikker på han du tenker så mye på? Du tror han er perfekt, men det ligger noe og gnager bakerst i hodet, noe du kanskje ikke er klar over i våken tilstand? Eller kanskje du er usikker på om folk ville akseptert dere sammen?

Skrevet

Hmm.. kanskje han fyren har en venn som vil deg noe vondt?

Eller en negativ bvirking av at du blir sammen med han kan forventes ? som du kan lære noe av...(jeg er optimist)

det er mine personlige synspunkt da, ikke ta det bokstavelig..

Jeg prøver meg jeg, selv om jeg ikke er så erfaren med drømmetyding, hihi.

Den siste drømmen betyr kanskje at du innerst inne er litt usikker på han du tenker så mye på? Du tror han er perfekt, men det ligger noe og gnager bakerst i hodet, noe du kanskje ikke er klar over i våken tilstand? Eller kanskje du er usikker på om folk ville akseptert dere sammen?

Oj, der traff dere rett på med det samme! :)

Ja jeg er litt usikker på å bli sammen med ham. For det vil bli en negativ bivirkning ved det, og det gjør meg usikker. Og jeg er veldig redd for om folk ville ha akseptert oss sammen (jøss!), og hva folk hadde tenkt om oss.

Spørsmålet er om drømmene her forteller meg hva jeg skal gjøre? Greier dere å se det?

Dette er noe jeg tenker på nesten 24/7, så litt rart og morsomt at dere greide å se det!

Skrevet

Oj, der traff dere rett på med det samme! :)

Ja jeg er litt usikker på å bli sammen med ham. For det vil bli en negativ bivirkning ved det, og det gjør meg usikker. Og jeg er veldig redd for om folk ville ha akseptert oss sammen (jøss!), og hva folk hadde tenkt om oss.

Spørsmålet er om drømmene her forteller meg hva jeg skal gjøre? Greier dere å se det?

Dette er noe jeg tenker på nesten 24/7, så litt rart og morsomt at dere greide å se det!

Jeg tror at drømmene (les: underbevistheten) er mye viktigere enn vi tror. Men, det er vel sjeldent man er heelt sikker på de store valgene man tar i livet, så jeg vil ikke fraråde deg å prøve med han bare på grunn av dette. Men kanskje ha det litt i bakhodet, og se om det stemmer?

Skrevet

Jeg tror at drømmene (les: underbevistheten) er mye viktigere enn vi tror. Men, det er vel sjeldent man er heelt sikker på de store valgene man tar i livet, så jeg vil ikke fraråde deg å prøve med han bare på grunn av dette. Men kanskje ha det litt i bakhodet, og se om det stemmer?

Det har du rett i at underbevisstheten er viktigere enn vi tror, og at jeg i nettopp underbevisstheten/drømmene vet hva som er riktig for meg. Men samtidlig så har jeg ikke lyst til å følge det drømmene sier slavisk, for hva om jeg f.eks tolker dem feil.

Og jeg tror jeg hadde syntes en fyr hadde vært litt små-sprø om han hadde gjort det slutt med med fordi "drømmene hans sa det".

Men jeg kommer uansett til å ha det i bakhodet.

Takk så mye for hjelpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...