Lykkelitenen Skrevet 13. september 2010 #21 Skrevet 13. september 2010 Ikke etterlyst den nei, ble bestilt den 19, så jeg tenker at jeg skal sende dem en mail nå og etterlyse den
Lykkelitenen Skrevet 19. september 2010 #22 Skrevet 19. september 2010 tenkte å oppdatere med mailen jeg fikk fra fragrancex.... Thank you for your email and for ordering with FragranceX.com. Please note that your order shipped on August 20th by postal service airmail and is in transit. Some shipments may be delayed by security in customs, and we apologize for this delay. Your package is on its way and will arrive soon; however, we do not have any tracking information. We appreciate your patience and look forward to serving you again soon. så venter fortsatt i spenning... Kommer den ikke inne 31. sender jeg derimot en ny mail, en smule skarpere denne gangen 1
Jade Skrevet 19. september 2010 #23 Skrevet 19. september 2010 Jeg fikk en slik mail da mine var forsinket, og trodde da at pakkene var tapt. En uke senere dukket begge (tror det var to pakker) opp samtidig. Regner da med at de hadde sendt på ny (men vet ikke sikkert, siden jeg aldri mottok de originale). Da skrev de også at det kunne være forsinkelser pga vulkanutbruddene.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #24 Skrevet 19. september 2010 .... så venter fortsatt i spenning... Kommer den ikke inne 31. sender jeg derimot en ny mail, en smule skarpere denne gangen Er det lenge siden du sendte mail/fikk svar? 3 uker forsendelsestid er ikke uvanlig, men 1 måned er for lang tid. Så hvis dette er svarmail i dag, er det ikke god kundeservice. Kan sammenligne med Cheapsmells.Jeg sendte en gang mail med informasjon om at varen ikke var ankommet etter 30 dager. De svarte meg noen minutter etterpå, og etter 15 minutter hadde de ordnet med refusjon (jeg fikk velge – ny vare uten fraktkostnader eller pengene tilbake). Til orienterig hvis du har betalt med Paypal, og varen ikke kommer i de nærmeste dagene (og nettbutikken er orientert om det - uten vilje til å ordne opp): Da kan du åpne sak der (husk å gjøre det i god tid før det har gått 45 dager). Inne på løsningsenter går man inn på "Dispute a Transaction". Krysser av for at varen ikke er mottatt. Finner nummeret på transaksjonen. Følger deretter instruksjonene videre, bl.a. skriver der kort om hva som har skjedd, samt hva som regnes som normal forsendelsestid. Paypal og du avventer deretter svar fra Fragrancex. Hvis ikke varen kommer i mellomtiden eller Fragrancex kommer med ett tilbud du kan godta, er det bare å åpne krav. Hvis saken blir eskalert til krav, avgjør Paypal hva som skal skje. Jeg har åpnet flere saker/krav, og alltid fått pengene igjen. Trinnvis fremgangsmåte for hvordan åpne sak (må være innlogget): https://www.paypal.com/no/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/CaseManagement/customerservice/EducationBuyerOverview
Lykkelitenen Skrevet 19. september 2010 #25 Skrevet 19. september 2010 takk for tipset Pakken ble bestilt 19 og sendt 20, så er nå en mnd siden. Gr de derfor en uke til før jeg eventuelt går videre. Har tidligere opplevd at pakker fra lush har blitt stoppet i toll (elv om de ar godt under grensen) og brukt like lang tid, så håper det bare er det som har skjedd nå. Men 31. prøver jeg igjen! 1
minienthe Skrevet 20. september 2010 #26 Skrevet 20. september 2010 På http://www.fragrancex.com/ kan du kjøpe parfymeprøver for slikk og ingenting. Bruk FREE som rabattkode så slipper du fraktutgifter. den rabattkoden fungerte ikke for meg ?
Jade Skrevet 20. september 2010 #27 Skrevet 20. september 2010 Den står i headeren deres også, så den *skal* fungere. 1
minienthe Skrevet 21. september 2010 #28 Skrevet 21. september 2010 Den står i headeren deres også, så den *skal* fungere. fikk bare opp at jeg hadde tastet en ikke gyldig rabattkode i paypal :klø:
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #29 Skrevet 11. juni 2017 På 19.9.2010 den 20.56, Lykkelitenen skrev: takk for tipset Pakken ble bestilt 19 og sendt 20, så er nå en mnd siden. Gr de derfor en uke til før jeg eventuelt går videre. Har tidligere opplevd at pakker fra lush har blitt stoppet i toll (elv om de ar godt under grensen) og brukt like lang tid, så håper det bare er det som har skjedd nå. Men 31. prøver jeg igjen! Kom pakken din? Anonymkode: 0e20b...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå