Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hei!

Har tenkt å investere i en ny parfyme nå som skolen har startet og greier :)

Men, det er jo ikke bare bare å gå inn i butikken å velge en!

Derfor lurte jeg på om man kan få en liten flaske med seg hjem, gratis? Sånn at man kan prøve den ordentlig på huden litt over tid?

Blir liksom ikke helt riktig når man sprayer på en papirremse.

Kan man eventuelt kjøpe disse små prøveglassene?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får utdelt småe prøve flasker fra parfymerier, det er bare å spørre pent... :)

Det er ikke alle parymer som har prøveflasker men de mest kjente regner jeg med....

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Så bra å høre :)

Det kan gjøre det litt enklere når jeg er på leting etter parfyme!

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Du får utdelt småe prøve flasker fra parfymerier, det er bare å spørre pent... :)

Det er ikke alle parymer som har prøveflasker men de mest kjente regner jeg med....

Vet du forresten om man kan få sånne prøveflasker på cubus f.eks.?

De billige parfymene bruker vel ikke å være i salg på ordentig parfymeri? :)

Skrevet

Om du har Kicks i nærheten lager de små prøver til deg, de har både dyre "ordentlige" parfymer og de billigere kjendisparfymene. Hvis ikke har både cubus og vita godt utvalg i billigere parfymer og kjedisparfymer :)

Skrevet (endret)

http://www.fragrancex.com/ kan du kjøpe parfymeprøver for slikk og ingenting. Bruk FREE som rabattkode så slipper du fraktutgifter. Et alternativ hvis parfymerier, cubus, osv ikke har prøver på den parfymen du ønsker å prøve. Men du kan også ta den en sprut av testerne, og så kjenner du det i løpet av dagen hvordan du liker den :)

Endret av Jade
Skrevet

Kuppe tråden veldig diskret....

Jade, har du erfaringe md den siden selv? Veldig nysgjærrig på den, men er litt skeptisk ;)

Skrevet

Har bestilt der flere ganger, og mottatt alle pakkene. Hadde en veldig lang leveringstid en gang på 2 mnd. Men det var under vulkankrisen. Da sendte de på ny, for det var 2-3 pakker jeg savnet, og de kom samtidig litt etter at jeg etterlyste de. Har bare bestilt prøver og en ministr. foreløpig. Så jeg har vel tenkt at hvis de ikke dukker opp, så er det ikke så mange penger tapt :)

Skrevet

Vet du forresten om man kan få sånne prøveflasker på cubus f.eks.?

De billige parfymene bruker vel ikke å være i salg på ordentig parfymeri? :)

skeptisk, tror nok ikke cubus har det.

Men ordentlige parfymerier har nok det.

Bl.a. Esthetique

Skrevet

Takk jade :)

Skrevet

Da har jeg bestilt 7 prøveglass til 22 dollar og fikk gratis frakt. yay :) Spennende å se hvordan leveringstiden er ;)

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hei!

Trådstarter her :)

Var innom på ordentlig parfymeri og testet flere, men fikk ikke prøveglass. :(

Men så fant jeg en "billig parfyme" på Cubus som jeg likte og kjøpte den bare der og da. Det var Puma sin Flowing. :)

Skrevet

Det er lurt å vente med å kjøpe. For man kjenner ikke den rette lukten med det samme man tar den på.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Det er lurt å vente med å kjøpe. For man kjenner ikke den rette lukten med det samme man tar den på.

Vet :) Derfor fikk jeg prøve på armen de to som jeg likte best, så kunne jeg få tenke på det.

Men så likte jeg jo Puma parfymen, så da ble det den i stedet for :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Noen som har testet pink sugar av aqualina? xD De selger den ikke i Norge, men er veldig interessert i den parfymen.

• 3 uker senere...
Skrevet

Da har jeg bestilt 7 prøveglass til 22 dollar og fikk gratis frakt. yay :) Spennende å se hvordan leveringstiden er ;)

Har du fått prøvene dine? Jeg bestilte samtidig, og pakken er sendt. men har ikke fått noe ennå.

Skrevet

nope.... nix null og nada.... venter i spenning! Alle andre pakkene jeg bestilte fra andre selskap på samme tid er kommet for lenge siden, så er litt bekymret her. Sjekket mailen fra de og de skriver jo klart og tydelig at pakken er sendt uten noen sporingsmuligheter også. Blæææ.... men krysser fingrene for at den er på vei og eventuelt bare er stoppet i tollen.

Gjest navnelapp
Skrevet

Noen som har testet pink sugar av aqualina? xD De selger den ikke i Norge, men er veldig interessert i den parfymen.

Pink sugar er til salgs i Norge, Kicks har den. Det er ei intens vaniljeduft, litt syntetisk. i familie med Angel og The One.

Skrevet

http://www.fragrancex.com/ kan du kjøpe parfymeprøver for slikk og ingenting. Bruk FREE som rabattkode så slipper du fraktutgifter.

spennende... må snokes på

• Liker 1
Skrevet

Men som du ser, så har Lykkeliten ventet ganske lenge på sine parfymeprøver nå...

Lykkeliten; har du prøvd å etterlyse ordren din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...