Gjest Gjest Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Hvorfor ville være venn med en du måtte slippe fordi du ikke kunne gi henne det hun ønsket? og det etter ti år.
Sulosi Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Kanskje som et symbol på at man ikke er bitter eller sint for det som skjedde lengre. En form for forsoning. Jeg hadde godtatt forespørselen og heller slettet senere om det skulle vise seg at hun fortsatt bærer nag.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Kanskje som et symbol på at man ikke er bitter eller sint for det som skjedde lengre. En form for forsoning. Jeg hadde godtatt forespørselen og heller slettet senere om det skulle vise seg at hun fortsatt bærer nag. Kanskje det, det er meg som er "hun", bærer ikke nag-godtar at mennesker velger sitt eget liv, men dog en merkelig ting å gjøre, han vet godt at jeg får fullt innpass i livet hans, noe stikker dypt i meg, godt at jeg er mer fornuftig blitt;)
Sulosi Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Det er ikke sikkert at han deler sååå mye av seg selv på FB at det betyr så mye hvem som står på vennelista. Dessuten går det jo å sortere i grupper for hvem som kan se hva som legges ut og ikke, selv om man er på vennelista.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Det er ikke sikkert at han deler sååå mye av seg selv på FB at det betyr så mye hvem som står på vennelista. Dessuten går det jo å sortere i grupper for hvem som kan se hva som legges ut og ikke, selv om man er på vennelista. Jupp, men slik er det ikke i dette tilfellet, jeg lar det passere uansett. Takk for svar alle sammen:)
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Etter 10 år så kan folk bli ferdig med ting vet du.
Optimist6 Skrevet 17. august 2010 #8 Skrevet 17. august 2010 Hvorfor ville være venn med en du måtte slippe fordi du ikke kunne gi henne det hun ønsket? og det etter ti år. kanskje fordi personen savner deg...
aline Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 jeg endte med å blokkere min eks, som også endte i ett stygt brudd... det endte igrunnen i et stygt forhold! Hadde ham på vennelista en liten stund, er ikke bitter og har ingen onde tanker om ham, men etter en stund ble jeg likevel veldig klar over at han er ett tilbakelagt kapittel som jeg ikke trenger å ha i livet mitt. Jeg vil alltid huske forholdet vårt, både det gode og det vonde, uten bitterhet. Men jeg trenger ham bare ikke i livet, anser ham ikke som en bekjent lenger en gang, han er bare en eks og det skal han forbli.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 Vel, min eks er nå på vennelisten så får jeg se hva dette er, litt farlig da dette var min første store kjærlighet som jeg aldri vil glemme, selv ikke etter 10 år, hva er det de sier med "den første kjærligheten som aldri ruster"? vi var de første for hverandre, eneste mannen jeg har hatt virkelige følelser for, trodde aldri han kom til å legge meg til på facebook, har hatt profil der leeenge. Så det så, men men.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2010 #11 Skrevet 19. august 2010 Vel, min eks er nå på vennelisten så får jeg se hva dette er, litt farlig da dette var min første store kjærlighet som jeg aldri vil glemme, selv ikke etter 10 år, hva er det de sier med "den første kjærligheten som aldri ruster"? vi var de første for hverandre, eneste mannen jeg har hatt virkelige følelser for, trodde aldri han kom til å legge meg til på facebook, har hatt profil der leeenge. Så det så, men men. Jeg gjorde det du gjør nå, og resultatet ble det styggeste bruddet jeg noen sinne har opplevd! Altså vi ble sammen igjen. Og det viste seg at jeg har levd på en illusjon om han og et event. forhold mellom oss! I dag er jeg 300 000 fattigere, og veldig mye klokere og illusjonen er knust!
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2010 #12 Skrevet 19. august 2010 Folk er noen nyskjerrige eklinger og elsker å snoke og ha "kontroll" på andre. Derfor gjør de slikt.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2010 #13 Skrevet 19. august 2010 Folk er noen nyskjerrige eklinger og elsker å snoke og ha "kontroll" på andre. Derfor gjør de slikt. Det kan stemme, men det sier jo mye om fritidsproblemer, de kan ergo tro de har kontroll men personlig legger jeg ikke ut om noe privat;)
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2010 #14 Skrevet 19. august 2010 Jeg gjorde det du gjør nå, og resultatet ble det styggeste bruddet jeg noen sinne har opplevd! Altså vi ble sammen igjen. Og det viste seg at jeg har levd på en illusjon om han og et event. forhold mellom oss! I dag er jeg 300 000 fattigere, og veldig mye klokere og illusjonen er knust! Uff, føler med deg, du får se på det som en dyrkjøpt erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå