Gå til innhold

Hvor gamle var dere første gang dere så pupper og tiss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor gamle var dere når dere fikk se ekte pupper i virkeligheten og ekte dametiss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg så ekte vare av ypperste klasse av pupper var jeg 13, og ekte fitte var jeg 14. Det var med min nåværende kjæreste.

• Hjerte 1
Skrevet

hei..

man her, første gang var da eg var 27 år....er no 33 :sjenert:

Gjest pepperen
Skrevet

hei..

man her, første gang var da eg var 27 år....er no 33 :sjenert:

Skrevet

ingen flere menn som vil fortelle om første gangen?

Slo tydeligvis bra an på den tråden om når jenter så en kuk for første gang ...

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Ja, hvor gamle var dere når dere fikk se ekte pupper i virkeligheten og ekte dametiss?

Det vet jeg ikke, det ser ut som du spør gutter. Jeg så sikkert mine foreldre nakne av og til, det gjør vel alle barn. Men jeg var vel så liten at jeg ikke reflekterte noe over det.

Hvordan ser en falsk dametiss ut? :fnise:

Endret av Belladonna
Skrevet

Hvordan ser en falsk dametiss ut? :fnise:

Det luret jeg også veldig på!

Skrevet

Første gang jeg så en tiss var min egen :P

Men første gang jeg så ekte vare til det motsatte kjønn var når vi oppdaget at jentedusjen på skolen hadde 2 dører: En til garderoben, og en til ball-rommet. (vet ikke hvorfor de gjorde det sånn, men man kunne gå inn i dusjen fra rommet hvor man oppbevarer baller og gym-utstyr)

Den døra hadde seff et stort nøkkelhull, samt en stor åpning mellom lista og døren, så jeg og en kompis var vel ca. 14-15 når vi satt der og så de nakne kroppene til de fleste jentene i klassen. (det hullet er tettet igjen i dag)

Skrevet

Vel pupper ser man jo ganske fort. Det ser man jo med en gang man spiser etter man er født.

Men om dette ikke gjelder så var jeg 10-12 år

jeg var 13-14 da jeg så fitta for første gang

Skrevet

Var 15 år da jeg så ekte varer! Vet ikke om jeg kan kalle puppene ekte vare da jeg hadde større!

Skrevet (endret)

Det har jeg vel sett gjennom hele livet? Mamma, pappa, nabounger... Kanskje du mener i seksuell sammenheng? Det må da for mitt vedkommende ha vært når jeg var en 3-4 år gammel. Inntil da var mamma den eneste voksne kvinnen jeg hadde sett naken, og i og med at jeg var barn nr. tre og hun nærmet seg 40, var hun ikke noen sylfide lenger. En dag fikk jeg imidlertid en sniktitt på min tante i dusjen. Hun var da i begynnelsen av 20-årene, og med ganske så faste former. Jeg husker at jeg ble spesielt fascinert av brystene hennes, som ennå var helt upåvirket av tyngdekraften, og jeg husker jeg tenkte, "så det er sånn de skal se ut". Jeg ble stående i døråpningen og stirre så lenge jeg turte.

Dette er det tidligste minnet jeg har om å være nysgjerrig på den fullt utviklede kvinnekroppen, skjønt jeg kjente til hverken seksualitet eller kåthet.

Endret av K.A.
  • 12 år senere...
Skrevet

Første gang jeg så pupper bortsett fra stranda. Da var jeg 13 år, og hun var 12. Det var ufrivillig hun var toppløs fordi det var sommer, husker at de var spisse. Jeg synes det var litt ekkelt. Ekte vagina da var jeg 14, ble litt narret av henne til å se henne naken. Det var mest kjønnshår å se. Det var med mitt første litt ufrivillig  møtte med nakenhet.

AnonymBruker
Skrevet
AnnonyBruker skrev (5 minutter siden):

Første gang jeg så pupper bortsett fra stranda. Da var jeg 13 år, og hun var 12. Det var ufrivillig hun var toppløs fordi det var sommer, husker at de var spisse. Jeg synes det var litt ekkelt. Ekte vagina da var jeg 14, ble litt narret av henne til å se henne naken. Det var mest kjønnshår å se. Det var med mitt første litt ufrivillig  møtte med nakenhet.

13 år senere? Hvordan fant du denne tråden? 🤔

Anonymkode: 8c0d9...14e

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Kommer opp hvis man søker på "kvinneguide første gang" på Google.

AnonymBruker
Skrevet

Umulig å huske da.. Husker ikke hvor gammel jeg var da jeg hadde sex første gang heller.

Anonymkode: a70b5...333

Gjest Smeltemann
Skrevet

Rundt 8-10 år så jeg fitte første gang, det var nabo jenta som jeg pleide å leke med. Hun var 2 år elde eller meg. Vi lekte ofte nakne sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

Vokste opp på ein mindre plass, og en  jevn-aldrende jente/ søskenbarn var en av mine omgangsvenner. Jenta hadde mange  dukker, og vi lekte ofte mor, og far omlag 7-12 årsalderen.

Fekk  tidleg forståelsen av hvordan barn blei til, og vi  drog av oss buksene ,og   lekte samleie med hverandres kjønnsorganer.  Jenta hadde en mor som var åpen omkring sex overfor jenta, og dette påvirket også  jentas holdning til å vise frem sitt kjønnsorgan.    

Anonymkode: 4206c...248

Skrevet

16 🙂

AnonymBruker
Skrevet

I jentegarderoben på skolen. Omtrent hver gymtime fra første klasse satt alle gutta å myste gjennom luftegitteret i døra til jentene.

Anonymkode: a58e3...2b6

Skrevet

Å INGEN skjønte at d her innlegget fra 2010 er lagd av en som sitter å drar’n??😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...