Anna Lovinda Skrevet 1. oktober 2003 #1 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvorfor henger dere her? Dere må ut å kjøpe ballkjoler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. oktober 2003 #2 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har fargen noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. oktober 2003 #3 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ta grønn du, kira! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. oktober 2003 #4 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det skal bli knæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. oktober 2003 #5 Del Skrevet 2. oktober 2003 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. oktober 2003 #6 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ballkjole :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 #7 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har jeg glemt noe? Er det i dag jeg skal besøke Godset? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. oktober 2003 #8 Del Skrevet 2. oktober 2003 Er det i dag, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 #9 Del Skrevet 2. oktober 2003 Uff,det er vel ikke bikja di,Kira? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. oktober 2003 #10 Del Skrevet 2. oktober 2003 Nei, det er den ikke. Googledingsen er faktisk veldig praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 #11 Del Skrevet 2. oktober 2003 Bra,den så nemlig himla skummel ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. oktober 2003 #12 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hehe, av en eller annen grunn ser det ut som om den har fått slikket i seg mensen eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 #13 Del Skrevet 2. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hva er dette for noe? Her forlater jeg tråden min ubevoktet et lite øyeblikk, og mer skal det ikke til før den er ødelagt og sabotert av "den vanlige gjengen". Ballet er til lørdag. Jeg spurte dere om antrekket, kun fordi jeg har erfaring med at dere utsetter ting til siste liten. Anstendige ballkjoler må anskaffes i god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. oktober 2003 #15 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg tror kanskje jeg har funnet en anstendig ballkjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 #16 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg fant no' på loftet. Tror jeg kan bruke den. Den er orange,med brune striper og lilla stjerner. Nederst på kjolen er det grønne blonder. Øverst på armene er det skinnfrynser. Halsen er pelsbelagt. Tror du den passer inn i selskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå