Gå til innhold

Yttergang i USA

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser på ekstrem oppussing (og andre programmer også forørig) at de sjeldent (aldri? ) har ytterganger. Hvor gjør de av sko og jakker da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Atanih2
Skrevet

Vet ikke om det er vanlig å ha sitt eget yttertøy i sine egne skap på rommet, kanskje? Og de går jo med sko inne. (Ikke alle på en gang, riktignok...)

Skrevet

Jeg har sett en del på plantegninger over amerikanske boliger, og det er veldig vanlig at de har et innebygd skap - en garderobe -nær inngangen der de henger jakker og slikt.

Skrevet

Har selv bodd der og det irriterte meg alltid veldig at folk ikke hadde yttergang. I huset jeg bodde gikk ingangsdøren rett inn i stuen rett hverd siden av sofan der jeg satt å så på TV liksom. Utrolig rart og ikke særlig pent. De fleste amerikanere har veldig stort klesskap innebygd i veggen i hvertrom slik at hver person har alle skoene og jakene sine på rommet. På mitt rom var det liksom en dobbel vegg om jeg kan kalle det det, men dør i slik at det gikk en gang rundt soverommet og inni der hadde jeg alle tingene min og der skulle vi gjemme oss om det kom tornado. :fnise:

Skrevet

Det har jeg å lurt på. Når de åpner ytterdøra så går de alltid rett inn i stua eller kjøkkenet.

Er sikkert sant det med innebygde skap, men når vi ser programmer på tv så viser de jo aldri sånt :sjenert:

Skrevet

Skap eller såkalt stumtjenere evt knagger på veggen ved døra.

Var alltids en plass å henge jakka og sette skoene. Null problem.

Skrevet

Dessuten så går de med sko inne. Det syns jeg er rart...

Skrevet

De syns det er rart når vi alltid tar av skoene =D

Skrevet

Dessuten så går de med sko inne. Det syns jeg er rart...

Det syns jeg også. Må da bli utrolig skittent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...