AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Ser på ekstrem oppussing (og andre programmer også forørig) at de sjeldent (aldri? ) har ytterganger. Hvor gjør de av sko og jakker da?
Gjest Atanih2 Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Vet ikke om det er vanlig å ha sitt eget yttertøy i sine egne skap på rommet, kanskje? Og de går jo med sko inne. (Ikke alle på en gang, riktignok...)
Tobbi Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Jeg har sett en del på plantegninger over amerikanske boliger, og det er veldig vanlig at de har et innebygd skap - en garderobe -nær inngangen der de henger jakker og slikt.
Chiyo Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Har selv bodd der og det irriterte meg alltid veldig at folk ikke hadde yttergang. I huset jeg bodde gikk ingangsdøren rett inn i stuen rett hverd siden av sofan der jeg satt å så på TV liksom. Utrolig rart og ikke særlig pent. De fleste amerikanere har veldig stort klesskap innebygd i veggen i hvertrom slik at hver person har alle skoene og jakene sine på rommet. På mitt rom var det liksom en dobbel vegg om jeg kan kalle det det, men dør i slik at det gikk en gang rundt soverommet og inni der hadde jeg alle tingene min og der skulle vi gjemme oss om det kom tornado.
B.A. Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Det har jeg å lurt på. Når de åpner ytterdøra så går de alltid rett inn i stua eller kjøkkenet. Er sikkert sant det med innebygde skap, men når vi ser programmer på tv så viser de jo aldri sånt
Gjest Xelle Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Skap eller såkalt stumtjenere evt knagger på veggen ved døra. Var alltids en plass å henge jakka og sette skoene. Null problem.
Chiyo Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Dessuten så går de med sko inne. Det syns jeg er rart...
Gjest Xelle Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 De syns det er rart når vi alltid tar av skoene =D
Berentsens Skrevet 18. august 2010 #9 Skrevet 18. august 2010 Dessuten så går de med sko inne. Det syns jeg er rart... Det syns jeg også. Må da bli utrolig skittent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå