Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært betatt av en fyr i flere måneder nå, men han avviser meg og sier han ikke er klar for forhold, at jeg er for god for han osv. Jeg har aldri blitt avvist før, og nå kjenner jeg at jeg "jakter" på denne fyren fortsatt og jeg tror det er fordi han avviser meg!!!! Hva er det med meg? Hadde han vist interesse er jeg ganske sikker på at min interesse for han hadde dabbet betraktelig! Noen andre som har opplevd å oppføre seg sånn??? Er ikke dette sånn typisk gutte-greie??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært betatt av en fyr i flere måneder nå, men han avviser meg og sier han ikke er klar for forhold, at jeg er for god for han osv. Jeg har aldri blitt avvist før, og nå kjenner jeg at jeg "jakter" på denne fyren fortsatt og jeg tror det er fordi han avviser meg!!!! Hva er det med meg? Hadde han vist interesse er jeg ganske sikker på at min interesse for han hadde dabbet betraktelig! Noen andre som har opplevd å oppføre seg sånn??? Er ikke dette sånn typisk gutte-greie??

jepp..... jeg kjenner igjen den der..

viser han for stor interesse, mister jeg min. Viser han manglende interesse, vil jeg "vinne ham"...

det jeg prøver å fokusere på da, er å slutte!! ;) Rett og slett for dersom du/jeg lykkes, og faktisk vinner ham, så sårer vi jo faktisk ett annet menneske, bare pga denne tåpelige greia med å ville ha det man ikke får.

Skrevet

jepp..... jeg kjenner igjen den der..

viser han for stor interesse, mister jeg min. Viser han manglende interesse, vil jeg "vinne ham"...

det jeg prøver å fokusere på da, er å slutte!! ;) Rett og slett for dersom du/jeg lykkes, og faktisk vinner ham, så sårer vi jo faktisk ett annet menneske, bare pga denne tåpelige greia med å ville ha det man ikke får.

Nå er det slik at han her ikke akkurat har vært så veldig snill i måten han avviser meg på, så om jeg sårer han så får jeg ikke veldig dårlig samvittighet...

Han har vært interessert, men så gir han faen og det gjentar seg hele tiden... Viser litt interesse også en kald skulder.... og det virker som en magnet på meg!!! Huff, ikke greit...

Skrevet

Nå er det slik at han her ikke akkurat har vært så veldig snill i måten han avviser meg på, så om jeg sårer han så får jeg ikke veldig dårlig samvittighet...

Han har vært interessert, men så gir han faen og det gjentar seg hele tiden... Viser litt interesse også en kald skulder.... og det virker som en magnet på meg!!! Huff, ikke greit...

.... kjenner meg litt igjen der og ja... :ler:

og det er så tåpelig!! Hva vil vi ha disse dustene for? og, om jeg får dem, så vil jeg jo ikke likevel... går bare og plages med å ville ha en som ikke er "på"... tåpelig!

Skrevet

Huff, jeg er stadig borti samme greia. Jeg er fullt klar over det, men jeg får ikke stoppet det, hva F*** liksom.

Skrevet

Samme greia her! Går lei temmelig raskt hvis jeg merker at jeg har "vunnet" ham..

Skulle ønsket jeg kunne få interesse for en av dem som er interessert i meg, men det går liksom ikke.. Selv om det pleier å være "ordentlige" mannfolk som er kjekke, snille osv.

Istedet så henger jeg meg opp i drittsekker, som jeg egentlig aldri kunne ha tenkt meg å være sammen med.. Kommer uansett aldri dit, for når de begynner å vise stor interesse for meg så blir jeg lei av hele greia..

Selv om jeg er lei av å være singel, så får jeg ikke til å endre meg.. :-/

Skrevet

TS her. Problemet mitt, for tiden, er at jeg er nærmest desperat etter denne fyren. Jeg maser, legger ut om hvor glad jeg er i han, hva han kanskje går glipp av osv. Blir overrasket selv over hvor langt jeg er villig til å synke likom....

Har bare rota med han tidligere, men hadde vi hatt sex er jeg ganske sikker på at jeg hadde kommet over han mye raskere..... SNODIG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...