Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet et innlegg her tidligere. Jeg fant ut at kjæresten hadde vært utro igjen etter at jeg hadde tilgitt utroskap. Vi hadde jobbet mye med at jeg skulle stole på han igjen og vi hadde det så utrolig fint inntil jeg nylig fant ut at han hadde vært utro igjen (flere ganger)

Det gjør så ubeskrivelig vondt, jeg har aldri kjent en slik smerte før. Jeg fant det ut ved at jeg kom over meldinger han hadde skrevet på sms og ser for meg blinkefjesene han sendte, kyssene, at han skrev at han hadde SÅ lyst på hun osv. Det gjør meg så kvalm..

Jeg har gjort ALT for denne mannen og så knuser han meg på denne måten og samtidig lyger og sier at jeg er betyr alt for han, han vil KUN ha meg, osv.

Hvordan komme videre? jeg tror jeg aldri kommer til å klare å stole på en mann igjen. Denne mannen er godt over 30 år. Det gjør så vondt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, sender deg en stoor klem. Dette er vondt, jeg vet. Ha vært igjennom det selv. Men ja, du vil finne en mann som du kan stole på, en mann som ikke vil gjøre deg vondt. Først skal du tenke på deg selv, komme deg ut av dette destruktive forholdet. Du skal vokse deg sterk igjen. Så vil du finne tilbake til tilliten som er blitt tatt i fra deg. Jeg ønsker deg lykke til! Og husk, DU fortjener noen som elsker DEG og BARE deg :)

Skrevet

Ja, som hun over skriver. Det er vondt når du bryter du av forholdet, og etter en tid vil du få alt på avstand. Da kan du begynne å leve igjen og finne lykken på ny.

Tenk deg at du en dag møter en mann som elsker deg overalt på jord, og som ser kun deg. Hadde ikke det vært flott? For så godt kan du egentlig få det viss du vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...