Nita Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Jeg blir bare mer og mer forelsket i en katterase som heter Egyptisk Mau, men har ikke klart å finne ut hva man må betale for en slik kattunge her i Norge. Jeg har trålet internettet opp og ned , men blir ikke noe klokere. Er det noen som kan hjelpe meg?
Kitty_katt Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Googlet litt og fant ut at de ligger på rundt 15000 til 30000 visstnok. De er svært sjelde i Norge også, ikke så mange som driver seriøs oppdrett av disse.
Nita Skrevet 17. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2010 Jeg er klar over mangelen på seriøse oppdrett i Norge som avler denne rasen, jeg har uansett tenkt å ha det som et planleggingsprosjekt en stund.... må det med den prisen forhåpentligvis blir tilgangen bedre etter hvert
Aelita Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Kan det være en idè å titte etter gode og seriøse oppdrettere feks i Sverige eller Danmark?
Nita Skrevet 18. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2010 Kan det være en idè å titte etter gode og seriøse oppdrettere feks i Sverige eller Danmark? Jeg har sjekket det også.. to i Sverige og en i Danmark, det vil altså si 4... fire seriøse oppdrettere i hele Skandinavia Hmm ja dette må nok bli et prosjekt over tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå