AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Jeg sitter her litt skjelven og rystet ... I ettermiddag hadde jeg besøk av en som jeg har noe på gang med. Vi har sex, noe vi begge vil, også ville vi la tiden vise om det blir seriøst. Da han kom på besøk idag, og vi endte opp i sengen, tok vi på kondom som vi alltid gjør. Plutselig snudde han meg så jeg lå på magen, og ville ta meg bakfra. Jeg hadde jo ikke noe imot det, men så så jeg med sidesynet mitt at han tok av kondomet og tok et godt grep om meg, og jeg sa : NEI!, og prøvde å snu meg, men han holdt meg nede og satte igang ... Men jeg klarte å få han av meg, og jeg satte meg opp i sengen mens han fortet seg å ta på kondomet igjen ... Hvorfor i all verden gjorde han de??? Jeg var helt sjokkert, og ba han gå. Jeg har ikke det minste lyst til å se han igjen, kommer til å kutte kontakten idag. Jeg er nesten på gråten her. Skal jeg forte meg ned til legevakten? Jeg vet jo ikke om han har noen sykdommer eller noe. Begynner å få litt angst. Vet bare ikke hva jeg skal gjøre, eller hva de på legevakten vil si. Jeg er redd. Noen som kan hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Jævla drittsekk, slik bryter man ikke gjensidig tillit, og hvis noen sier NEI så skal det stoppes øyblikkelig!! Du bør bestille en time hos legen din og sjekke deg for sykdommer. Heldigivs så kom han ikke i deg, og det varte ( slik jeg tolker det ) heller ikke hardt eller lenge, så du kan jo være heldig å ikke ha fått noe. Det kan også hende han bare ville ta deg uten kondom, og det var hans måte å gjøre det på. Dumme mann.
Lykkelitenen Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Du trenger nok ikke en tur på legevakten, men jeg ville tatt en telefon til fastlegen og bedt om en time for sjekk av kjønnssykdommer. Det går veldig kjapt og greit Da kan du også ta en prat med fastlegen om det som skjedde, om det er noe du ønsker å snakke om. Jeg ville uten tvil ha kuttet all kontakt, for den hadlingen er et overgrep. Han gjorde noe som du sa nei til. Kanskje du har en god venninne du kan ringe og prate med? Ofte hjelper det å få snakket om slike ting, spesielt om det har påvirket deg så mye som jeg får inntrykk av at det har gjort?
Gjest Awsome Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Kanskje fordi det kjennes bedre ut uten kondom? Kanskje han ville prøve å få deg gravid? Hvem veit.... Mange galne folk der ute. Eg trur ikkje det vil hjelpe noe å reise på legevakten i dag, om han hadde noen sjukdommer og du har blitt smittet, så trur eg det tar litt tid før det vil vise på tester. Mulig eg tar feil. For ein idiot.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Jeg hadde anmeldt ham. Nei betyr nei, og at han i tillegg utsatte deg for risiko er skjerpende.
Aelita Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Bestill time hos fastlegen din for sjekk av mulige kjønnsykdommer. Ring en venninne eller venn du kan være med eller snakke med i kveld, om du føler at du trenger det. Og for all del, drit i han fyren der, det var et stort tillitsbrudd.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Jævla drittsekk, slik bryter man ikke gjensidig tillit, og hvis noen sier NEI så skal det stoppes øyblikkelig!! Du bør bestille en time hos legen din og sjekke deg for sykdommer. Heldigivs så kom han ikke i deg, og det varte ( slik jeg tolker det ) heller ikke hardt eller lenge, så du kan jo være heldig å ikke ha fått noe. Det kan også hende han bare ville ta deg uten kondom, og det var hans måte å gjøre det på. Dumme mann. Ja, det var bare 5-6 støt, egentlig, så klarte jeg å stoppe det. Tror han ikke kom i meg, ikke som jeg merket. Vi avtalte begge to at det alltid skal brukes kondom, og dette visste han veldig godt. Kan bare ikke skjønne at han kunne gjøre dette. Er det dumt om jeg drar ned på legevakten ikveld? Jeg er veldig redd akkuratt nå...
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2010 #8 Skrevet 17. august 2010 Med mindre du annmelder, så er et besøk hos legevakten verdt noe. Den mest realistiske faren er klamydia, og det viser ikke på tester så fort, og at du muligens har behov for nødprevensjon. Det jeg hadde gjordt... Vent 3-4 uker, og si mensen er sen...
Gjest Hedda Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 Ja, det var bare 5-6 støt, egentlig, så klarte jeg å stoppe det. Tror han ikke kom i meg, ikke som jeg merket. Vi avtalte begge to at det alltid skal brukes kondom, og dette visste han veldig godt. Kan bare ikke skjønne at han kunne gjøre dette. Er det dumt om jeg drar ned på legevakten ikveld? Jeg er veldig redd akkuratt nå... Hva sa han etterpå? Skjønte han i det hele tatt hvorfor du reagerte og stoppet ham? Om du ikke går på p-piller bør du kjøpe en angrepille på apoteket. Uansett bør du bestille time/blodprøve for å sjekke evt. kjønnsykdommer, men det er neppe så akutt at du trenger å dra til legevkten i kveld
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 Løp på apoteket og kjøp en og angrepille dersom du vil være sikker på ikke å bli, og sjekk deg for kjønnsykdommer etterhvert. Gjør som du sier og hold deg unna fyren, det er selvsagt ikke greit å gjøre sånt. Lykke til, TS.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #11 Skrevet 17. august 2010 Det virket som om han trodde at han kunne lure meg med å ikke bruke kondom. For da han tok det av klarte jeg bare å si nei, og jeg fikk ikke sagt så mye mer. Det hele skjedde så fort, og da jeg fikk stoppet det fortet han å sette på kondomet igjen, akkuratt som om jeg ikke skulle merke det... Er han helt dum, eller??? Jeg husker jeg spurte han sint om det hadde gått for han inni meg. Spurte han et par ganger, før han svarte: nei, tror ikke det .... Han virket veldig rar, som om han skjønte at han hadde gjort noe dumt, og jeg ba han gå. Han sa ingenting og bare gikk ganske fort. Hjertet mitt bare dunket veldig og jeg satt bare helt stille i sengen til jeg hørte at ytterdøra smelte igjen, også begynte jeg å gråte og gikk ut i gangen og låste døra. Vet ikke om det er noe vits i å anmelde det, syns det er et veldig tynt grunnlag. Men om jeg ender opp med en sykdom, da vet jeg ikke hva jeg gjør, altså ... Jeg har så vondt i hodet nå, for dette stresser meg sånn...
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #12 Skrevet 17. august 2010 Forresten så orker jeg ikke å prate med noen som jeg kjenner om dette nå, derfor jeg heller er på KG. Vil bare være alene. Jeg skal ta meg en tur på apoteket snart og kjøpe angrepille.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #13 Skrevet 17. august 2010 Løp på apoteket og kjøp en og angrepille dersom du vil være sikker på ikke å bli, og sjekk deg for kjønnsykdommer etterhvert. Gjør som du sier og hold deg unna fyren, det er selvsagt ikke greit å gjøre sånt. Lykke til, TS. Ja, jeg skal aldri se den fyren igjen. Heldigvis bor han på en annen kant av byen enn meg, så sjansen for å se han igjen er liten.
kristian82 Skrevet 17. august 2010 #14 Skrevet 17. august 2010 (endret) Jeg sitter her litt skjelven og rystet ... I ettermiddag hadde jeg besøk av en som jeg har noe på gang med. Vi har sex, noe vi begge vil, også ville vi la tiden vise om det blir seriøst. Da han kom på besøk idag, og vi endte opp i sengen, tok vi på kondom som vi alltid gjør. Plutselig snudde han meg så jeg lå på magen, og ville ta meg bakfra. Jeg hadde jo ikke noe imot det, men så så jeg med sidesynet mitt at han tok av kondomet og tok et godt grep om meg, og jeg sa : NEI!, og prøvde å snu meg, men han holdt meg nede og satte igang ... Men jeg klarte å få han av meg, og jeg satte meg opp i sengen mens han fortet seg å ta på kondomet igjen ... Hvorfor i all verden gjorde han de??? Jeg var helt sjokkert, og ba han gå. Jeg har ikke det minste lyst til å se han igjen, kommer til å kutte kontakten idag. Jeg er nesten på gråten her. Skal jeg forte meg ned til legevakten? Jeg vet jo ikke om han har noen sykdommer eller noe. Begynner å få litt angst. Vet bare ikke hva jeg skal gjøre, eller hva de på legevakten vil si. Jeg er redd. Noen som kan hjelpe meg? Bare ring fastlegen og si du skal teste deg for kjønnssykdommer. Men NB NB NB NB, du kan IKKE gjøre dette med en gang. Klamydia f.eks. har en ikubasjonstid på 7-9 dager. Dvs. skal du kunne stole på testen du tar må du vente litt i overkant av 1 uke før du tester deg. (Ellers vil testen uansett være negativ). Samme gjelder gonore. HIV må du vente 3 mnd før du tar blodprøve å tester (tester du deg tidligere enn det vil den også være negativ. Men etter 2 mnd gir den gjerne en god pekepinn da, selv om den ikke er sikker. ). Endret 17. august 2010 av kristian82
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #15 Skrevet 17. august 2010 Er du sikker på at dette er første gang han har gjort dette mot deg?
Gjest Blondie65 Skrevet 17. august 2010 #16 Skrevet 17. august 2010 Han var en bølle uten like og han brøt tilliten din. Men det vil ta en tid nå å få prøver som viser ja eller nei til STS. Du kan løpe på legevakten hver kveld hele uken uten at du blir noe som helst klokere. Men du får brukt penger. Du bør heller finne deg en eller annen å snakke med og bestille time hos fastlegen. Mest sannsynlig har du ikke fått noen seksuelt overført sykdom, men en legesjekk kan gi ordentlig svar når det har gått nok tid til at det kan vises på prøver. Du vil ikke få forebyggende medisin mot hele registeret av sykdommer, så legevakten kan ikke gjøre så mye (annet enn nødprevensjon). Hvor mye skal denne bøllen få fortsette å ødelegge? Skal du la deg ri av angst eller skal du reise deg og riste han av deg? Dette bestemmer faktisk du, men noen ganger må det kanskje støtte fra andre til for å se det.
Gjest anonm bruker Skrevet 17. august 2010 #17 Skrevet 17. august 2010 Det skakke værra muuuulig. Nå holder ikke verden til påske. Åffer gidd du detta da?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #18 Skrevet 17. august 2010 Bare ring fastlegen og si du skal teste deg for kjønnssykdommer. Men NB NB NB NB, du kan IKKE gjøre dette med en gang. Klamydia f.eks. har en ikubasjonstid på 7-9 dager. Dvs. skal du kunne stole på testen du tar må du vente litt i overkant av 1 uke før du tester deg. (Ellers vil testen uansett være negativ). Samme gjelder gonore. HIV må du vente 3 mnd før du tar blodprøve å tester (tester du deg tidligere enn det vil den også være negativ. Men etter 2 mnd gir den gjerne en god pekepinn da, selv om den ikke er sikker. ). Jeg har hørt at om man har vært uheldig og kan ha bli smittet med hiv, så kan man løpe på legevakten samme dag det har skjedd og få en slags medisin som kan hindre at man får HIV. Stemmer det?
Gjest anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #19 Skrevet 17. august 2010 Han er værre en både Hitler og Stalin tilsammen.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #20 Skrevet 17. august 2010 Jeg har jo ikke kjent han så lenge, men vi hadde en god tone. Har vel alltid vært litt usikker på om han var noe å satse på, men så tenkte jeg at jeg måtte prøve. Dette er første gang det har skjedd, og aldri mer! Jeg tror jeg er ganske sint, men er vel heller i sjokk og gråtefasen enda... Jeg orker iallfall ikke å prate med noen om dette, og gruer meg til å ringe fastlegen imorgen. Liker ikke å prate om sånne ting med andre. Takk for alle gode svar, iallfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå