Lillemams Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Jeg har alltid sagt at kjolen min skal være en Lilly kjole, og den skal kjøpes i København :gjeiper: Sitter å ser på reise og opphold, og det blir jo fort en del penger i reise... Så hvor mye betalte dere som har kjøpt ny Lilly kjole her i Norge? Hvis ikke prisene er så veldig mye høyere her, så lurer jeg på om jeg skal droppe køben (Vet jo at det vil totalt sett blir dyrere å reise til København, men har drømt om å kjøpe kjole i København siden jeg var liten )
Concertina Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Abelone.no har nesten samme priser som i Danmark, koster vel 10.7% mer (tollsatsen) (de holder til på Frogner, Sørum).
ejoty Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Kreativt Bryllup i Oslo (Karl Johans gate) selger Lilly. Priser står på hjemmesidene deres www.kreativtbryllup.no. De var veldig hyggelige og behjelplige når jeg var der og prøvde kjoler tidligere i år. (Ble ikke Lilly kjole på meg til slutt.)
Lillemams Skrevet 19. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2010 Takk for svar Skal sjekke de ut, så kansje det blir Oslo istedenfor København
FruN Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Det står på sidene hos Brudesuiten i Sandefjord og, at de fører Lilly. Jeg skal tilbake dit og sjekke Desverre står det ikke priser på nettsida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå