AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Jeg har en evig søken etter de beste produktene, og 'here it goes again!' Til nå har jeg prøvd TiGi, Redken, Joico og John Masters Organics. Nå lurer jeg på å kanskje prøve Fudge (er veldig fornøyd med Dynamite kuren), eller kanskje Kérastase? Noen som har erfaringer med desse? Tips om gode økologisk produkter (utenom JMO) mottas også med takk! Jeg har "typisk" nordisk hår, blondt, tynne hårstå (men masse av dem), pinnestritt med ikke-eksisterende volum. Har ingen "spesielle behov" annet enn at det til tider kan bli litt tørt.
Karmosin Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Jeg har latterlig tynne hårstrå, med noget tørre krøller. Det beste for mitt hår er å veksle mellom Body Shops Guarana Berry-shampoo og -balsam/Lush sin Big-shampoo og American Cream-balsam. Jeg har også gode erfaringer med MOP-shampoo og balsam og proteinkur, men jeg har ikke styrt med å bestille det fra utlandet siden Body Shop lanserte Guarana Berry.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Jeg har en evig søken etter de beste produktene, og 'here it goes again!' Til nå har jeg prøvd TiGi, Redken, Joico og John Masters Organics. Nå lurer jeg på å kanskje prøve Fudge (er veldig fornøyd med Dynamite kuren), eller kanskje Kérastase? Noen som har erfaringer med desse? Tips om gode økologisk produkter (utenom JMO) mottas også med takk! Jeg har "typisk" nordisk hår, blondt, tynne hårstå (men masse av dem), pinnestritt med ikke-eksisterende volum. Har ingen "spesielle behov" annet enn at det til tider kan bli litt tørt. Ja, prøv fudge!! Jeg har helt likt hår som deg; pinnestritt, masse tynne hårstrå. Mitt er ganske slitt i tillegg og jeg bruker fudge. Beste shampoen jeg har prøvd. Ikke tester de på dyr heller. Jeg har prøvd meg litt frem selv med shampo'er, men føler både KMS, Loreal og TIGI's gjør håret mitt veldig tungt. Føles fett selvom det ikke er det... Så forresten de hadde fudge i 0,5l str. på Lookfantastic.. + 1 liters flaske med dynamite kuren.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Jeg har en evig søken etter de beste produktene, og 'here it goes again!' Til nå har jeg prøvd TiGi, Redken, Joico og John Masters Organics. Nå lurer jeg på å kanskje prøve Fudge (er veldig fornøyd med Dynamite kuren), eller kanskje Kérastase? Noen som har erfaringer med desse? Tips om gode økologisk produkter (utenom JMO) mottas også med takk! Jeg har "typisk" nordisk hår, blondt, tynne hårstå (men masse av dem), pinnestritt med ikke-eksisterende volum. Har ingen "spesielle behov" annet enn at det til tider kan bli litt tørt. Ja, prøv fudge!! Jeg har helt likt hår som deg; pinnestritt, masse tynne hårstrå. Mitt er ganske slitt i tillegg og jeg bruker fudge. Beste shampoen jeg har prøvd. Ikke tester de på dyr heller. Jeg har prøvd meg litt frem selv med shampo'er, men føler både KMS, Loreal og TIGI's gjør håret mitt veldig tungt. Føles fett selvom det ikke er det... Så forresten de hadde fudge i 0,5l str. på Lookfantastic.. + 1 liters flaske med dynamite kuren.
lulle Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Tro det eller ei, men coop sin egen billig shampo er veldig god. Tror den koster 10-12 kr. Kan ikke bruke den over lengre tid, men nå er mitt hår sånn at når det har gått noen mnd må jeg skifte uansett. Pleier derfor å bruke denne, annhver gang.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Takk for svar, dere! Jeg har latterlig tynne hårstrå, med noget tørre krøller. Det beste for mitt hår er å veksle mellom Body Shops Guarana Berry-shampoo og -balsam/Lush sin Big-shampoo og American Cream-balsam. Jeg har også gode erfaringer med MOP-shampoo og balsam og proteinkur, men jeg har ikke styrt med å bestille det fra utlandet siden Body Shop lanserte Guarana Berry. Er desse fra Body Shop økologiske? Skal se på MOP. Ja, prøv fudge!! Jeg har helt likt hår som deg; pinnestritt, masse tynne hårstrå. Mitt er ganske slitt i tillegg og jeg bruker fudge. Beste shampoen jeg har prøvd. Ikke tester de på dyr heller. Jeg har prøvd meg litt frem selv med shampo'er, men føler både KMS, Loreal og TIGI's gjør håret mitt veldig tungt. Føles fett selvom det ikke er det... Så forresten de hadde fudge i 0,5l str. på Lookfantastic.. + 1 liters flaske med dynamite kuren. Wow, 1 liter hårkur!? Det er jo kur for år og dag! :D Likte den pakken med balsam & shampoo. Kostet jo rett under tollgrensa også. Hvilken av de bruker du? Tro det eller ei, men coop sin egen billig shampo er veldig god. Tror den koster 10-12 kr. Kan ikke bruke den over lengre tid, men nå er mitt hår sånn at når det har gått noen mnd må jeg skifte uansett. Pleier derfor å bruke denne, annhver gang. Er dette denne som "alle" bruker til "locking"?
Karmosin Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Er desse fra Body Shop økologiske? Alle ingrediensene er ikke økologiske, dessverre, men noen er.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #8 Skrevet 17. august 2010 hvor får man kjøpt fudge produktene da?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 Wow, 1 liter hårkur!? Det er jo kur for år og dag! :D Likte den pakken med balsam & shampoo. Kostet jo rett under tollgrensa også. Hvilken av de bruker du? Jeg bruker de som heter "fudge-torture tonic" Kuren er også helt fantastisk. Den på 1 liter holder i evigheter. Kommer jo an på hårlengde.. =)
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 hvor får man kjøpt fudge produktene da? Look Fantastic og Feelunique blandt annet
Frua Skrevet 17. august 2010 #11 Skrevet 17. august 2010 Jeg har fine hårstrå som er lyse og pistrete flate! Lykken for meg ble LUSH hårprodukter. BIG er et absolutt must og blir brukt ca hver 3 vask. Ellers bruker jeg den hvite shampobaren. Balsamen jeg er mest fornøyd med er American cream men siden jeg synes lukta er helt grusom så er jeg fortsatt på leit etter en annen.
Karmosin Skrevet 18. august 2010 #12 Skrevet 18. august 2010 Jeg har fine hårstrå som er lyse og pistrete flate! Lykken for meg ble LUSH hårprodukter. BIG er et absolutt must og blir brukt ca hver 3 vask. Ellers bruker jeg den hvite shampobaren. Balsamen jeg er mest fornøyd med er American cream men siden jeg synes lukta er helt grusom så er jeg fortsatt på leit etter en annen. Fine Big! Jeg kan sverge på at den helt bytter ut det stusslige håret mitt med fint, tjukkere, ikke-tørt hår. Jeg er heller ikke så glad i lukta av American Cream, men den er så god for håret mitt at jeg biter det i meg. Det lukter ikke AC av håret mitt, men om det skulle være noen luktrester drukner det i King of the Mods som jeg håndterer frizz med. Hvilken shampoobar er den hvite? Ultimate Shine? Jeg vurderte å prøve Soft, den blå, men kunne ikke finne den sist jeg var på Lush. Grr.
Frua Skrevet 18. august 2010 #13 Skrevet 18. august 2010 Fine Big! Jeg kan sverge på at den helt bytter ut det stusslige håret mitt med fint, tjukkere, ikke-tørt hår. Jeg er heller ikke så glad i lukta av American Cream, men den er så god for håret mitt at jeg biter det i meg. Det lukter ikke AC av håret mitt, men om det skulle være noen luktrester drukner det i King of the Mods som jeg håndterer frizz med. Hvilken shampoobar er den hvite? Ultimate Shine? Jeg vurderte å prøve Soft, den blå, men kunne ikke finne den sist jeg var på Lush. Grr. Ja! Ultimate shine var det ja. Har også testet Godiva og Seanik (?) De er også gode! Jeg pleier å bytte litt på dem. King of the mods må jeg bare skaffe meg!! Den lukter nydelig ja Bestiller alltid fra Lush.uk jeg
Karmosin Skrevet 18. august 2010 #14 Skrevet 18. august 2010 Ja! Ultimate shine var det ja. Har også testet Godiva og Seanik (?) De er også gode! Jeg pleier å bytte litt på dem. King of the mods må jeg bare skaffe meg!! Den lukter nydelig ja Bestiller alltid fra Lush.uk jeg Hvis de ikke har Soft i dag får jeg bryte sammen og bestille. Det koselige med å bestille er alle prøvene de legger med i pakka Må nok prøve litt flere bars om Soft blir suksess.
Frua Skrevet 18. august 2010 #15 Skrevet 18. august 2010 Hvis de ikke har Soft i dag får jeg bryte sammen og bestille. Det koselige med å bestille er alle prøvene de legger med i pakka Må nok prøve litt flere bars om Soft blir suksess. Har aldri fått en eneste prøve jeg ! hvor mye handler du for av gangen da?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #16 Skrevet 18. august 2010 Jeg har fine hårstrå som er lyse og pistrete flate! Lykken for meg ble LUSH hårprodukter. BIG er et absolutt must og blir brukt ca hver 3 vask. Ellers bruker jeg den hvite shampobaren. Balsamen jeg er mest fornøyd med er American cream men siden jeg synes lukta er helt grusom så er jeg fortsatt på leit etter en annen. Hvor lang holdbarhet er det på Lush-shampooene? Klarte ikke finne det på nettsiden. Og er det en spesiell grunn for at du ikke bruker Big oftere enn hver tredje vask? Hvis de ikke har Soft i dag får jeg bryte sammen og bestille. Det koselige med å bestille er alle prøvene de legger med i pakka Må nok prøve litt flere bars om Soft blir suksess. Og innpakkningen! Mye finere enn de grå/brune eskene alle andre sender i (er det urovekkende å bli glad for en multifarget eske..?) Har aldri fått en eneste prøve jeg ! hvor mye handler du for av gangen da? Jeg har alltid fått prøver, til og med fullsize produkter, med en lapp ala "nei, produktene havnet ike her ved en feiltagelse, vi følte bare for å være snille i dag".. :D
Gjest hudenmin Skrevet 18. august 2010 #17 Skrevet 18. august 2010 (endret) hvor får man kjøpt fudge produktene da? I tillegg til Lookfantastic og Feelunique, så får man kjøpt de hos: http://www.fragrancedirect.co.uk/f/fudge/icat/fudge/&temp=productlistguidednav&layout=search . Jeg har handlet der flere ganger. Frakten er £2.49 for første produkt, og £1.99 for hvert produkt i tillegg (ordrer over 2 kg kan bli tillagt ektstra frakt, derfor viktig å bestiller under denne grensen). Og for å få 5% rabatt går jeg innpå "Redeem a promotion code", og fyller ut: 117 (De legger kun ved faktura (ikke verdi utenpå) der det kun står "gift". Nå spiller det ingen rolle, for prisene er stort sett under NOK 200,-. ---------------------------------------------------------------- Sammenlignet litt prisene på 500ml/1000ml mellom Fragrancedirect og Lookfantastic. Feelunique tok jeg ikke med, da de ikke har disse størrelsene, men de ser ut til å være billigst på f.eks. 300ml shampoo og balsam. * 1000ml kur: - Fragrancedirect £20.95 (under 200-grensen) - Lookfantastic £29.95 (over 200-grensen, så tollgebyr og moms kommer i tillegg) (Lagt til: Jeg kjøpte en kur nå hos Fragrancedirect, og det var visst den siste.....) * Duopakke shampoo og balsam (Fragrancedirect har ikke duopakningen, Lookfantastic har ikke 1000ml, men sammenligner Lookfantastic sin duopakke 2x500ml mot innkjøp av 2x1000ml hos Fragrancedirect der man bestiller i to omganger pga vektbegrensing: - Fragrancedirect ca £12.00 pr. produkt, dvs. 2x1000ml £24.00 (inkl. shipping ca £29.00 - ikke tollgebyr og moms pga to forsendelser pga vektbegrensninger). -Lookfantastic 2x500ml £19.95 (inkl. shipping £23,70). Endret 18. august 2010 av hudenmin
Karmosin Skrevet 18. august 2010 #18 Skrevet 18. august 2010 Har aldri fått en eneste prøve jeg ! hvor mye handler du for av gangen da? Det er ikke så mye. Sist bestilte jeg tre såpestykker og en barberkrem til husbonden, da fikk jeg to såpestykkeprøver, en shampooprøve og en prøve på et annet barberprodukt. Hvor lang holdbarhet er det på Lush-shampooene? Og innpakkningen! Mye finere enn de grå/brune eskene alle andre sender i (er det urovekkende å bli glad for en multifarget eske..?) Jeg har alltid fått prøver, til og med fullsize produkter, med en lapp ala "nei, produktene havnet ike her ved en feiltagelse, vi følte bare for å være snille i dag".. :D De har sagt noe om holdbarhet til meg én gang, det gjaldt en av de ferske ansiktsmaskene som skulle holde i en måned. Ellers gjør jeg som med Body Shop- og MOP-produkter, lukter det vondt og ikke som det skal kaster jeg det. Har ikke opplevd det med Lush sine ting ennå. Det er helt normalt og sunt å bli glad for en multifarget eske Jeg får også alltid prøver, men ikke fullsize. *furte*
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #19 Skrevet 18. august 2010 Sammenlignet litt prisene på 500ml/1000ml mellom Fragrancedirect og Lookfantastic. Feelunique tok jeg ikke med, da de ikke har disse størrelsene. * 1000ml kur: - Fragrancedirect £20.95 (under 200-grensen) - Lookfantastic £29.95 (over 200-grensen, så tollgebyr og moms kommer i tillegg) * Duopakke shampoo og balsam (Fragrancedirect har ikke duopakningen, Lookfantastic har ikke 1000ml, men sammenligner Lookfantastic sin duopakke 2x500ml mot innkjøp av 2x1000ml hos Fragrancedirect der man bestiller i to omganger pga vektbegrensing: - Fragrancedirect ca £12.00 pr. produkt, dvs. 2x1000ml £24.00 (inkl. shipping ca £29.00 - ikke tollgebyr og moms pga to forsendelser pga vektbegrensninger). -Lookfantastic 2x500ml £19.95 (inkl. shipping £23,70). Må bare si at jeg eeelsker bloggen din!! Så innom den nå, og den virker veldig organisert og ordentlig - alt om produktet samlet i ett innlegg. Slikt hjelper et forvirret rotehodet som mitt er! :D
Suzy Skrevet 18. august 2010 #20 Skrevet 18. august 2010 Jeg har tynne hårstrå og blondt hår og bruker Aussie-shampo og balsam. Veldig bra produkter og slettes ikke så dyre heller (80-90 kroner pr stk). I tillegg har jeg brukt TIGI Cocky tykningsprodukt etter vask og det gir selv meg skikkelig volum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå