shi Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Vi vurderer asiatisk buffet som bryllupsmiddag er det andre som har hatt dette og vil dele erfaringer? Eller flere som planlegger det samme? Hva slags retter valgte dere og hvordan løste dere serveringen? Har dere anbefalninger på cateringselskaper eller restauranter som kan levere asiatisk catering utenfor Oslo? Vi tenker oss en blanding av sushi og kinesisk mat, men kan godt gå for kun kinesisk. Jeg kunne også tenkt meg å servere dette "family style" hvor alle rettene blir fordelt på runde bord og alle kan spise litt av alt uten å måtte reise seg. Gjerne bruke slike snurrebrett på bordene så det blir enkelt å nå alt. Men, jeg vet ikke om dette er praktisk gjennomførbart uten å booke en asiatisk/kinesisk restaurant... Andre synspunkter, forslag og ideer?
Niennas Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Jeg og min kjære har tenkt tanken vi også, men vi tenkte å leie yndlingsrestauranten vår (alltid den vi har dratt til hvis vi skulle feire noe), la folk bestille det de vil, og at vi betaler regningen selv. Det ble desverre bare ved tanken, da vi av en eller annen grunn bestemte oss for noe mer tradisjonelt. Men jeg hadde elsket det som jeg hadde blitt bedt i et sånt bryllup!
Miss Puddel Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 ååå, nå ble jeg sulten, får jeg komme i bryllupet ditt? ^^
shi Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2010 Så godt åhøre at ideen vår vil bli godt mottatt! Nå blir jeg enda mer ivrig på å få dette til å fungere. Blir en nedtur om vi ikke får det til og må gå for "vanlig" tapas (som er godt, men blitt så vanlig...) eller tradisjonelt koldtbord...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå