jiquiih Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Jeg bestilte extensions (farge 4). Men håret mitt var akkurat for lyst til at det hadde sett naturlig ut. Så jeg kjøpte en hårfarge i Nr 4, og hadde i hårfargen så lenge det sto at jeg måtte om jeg hadde veldig lik nyanse. Men når jeg tørket håret, ble håret nesten svart. Sånn som på dette bildet. Men jeg skal ha det slik: Noen som har noen bra tips om hva jeg kan gjøre for å få det som det siste bildet?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 hårfarge nr 4 og extension nr 4 har ingenting med hverandre å gjøre fargemessig. det er bare tall. Så du brukte en for mørk farge til håret ditt. Du må nesten avfarge det for å få den fargen, men hvorfor farger du ikke bare extensionsene til den fargen du har på håret nå ? Det er en vanskelig prosess å få akkurat samma farge som extension. Det jeg gjorde en gang var å farge håret mitt en en brunfarge, og kjøpte litt lysere extension enn jeg trengte, for å så farge dem i samma farge. Da traff jeg rikitg farge. Når du gjør det på den måten, blir det veldig vanskelig å treffe riktig farge. min anbefaling: enten farg extensionsene til den fargen du har nå, eller stikk til frisøren og få en avfargning, ta med extensionsene og si du vil ha ca den fargen. (det er ikke garantert at frisøren får til samma farge)
Britt Banditt Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Etter noen vask pleier håret å bli en god del lysere. Jeg pleier i hvert fall å bruke nr 4 fra L'Oreal innimellom, og det blir nesten svart med en gang, men blir raskt lysere.
Gjest scorpius Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Jepp, håret blir lysere etterhvert. Mange får et ganske sjokk når de ser seg selv i speilet etter å ha farget det mørkt (ser ofte veldig svart ut!), men etter noen vask så ser det mer naturlig og mindre mørkt ut
Gjest Nutella_bella Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Farge nr 4 er mellom brun,hvis du ville ha den fargen skulle du tatt lyse brun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå