SøsterLiten Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Hei alle bryllupsklare jenter! Jeg husker fra når jeg var her inne mye selv for 2 år siden at min hjerne jobbet overgir på kreativitet så derfor spør jeg dere jenter som er midt i peaken av kreativiteten: Har dere noen gode ideer til gave til min skjønne mann som jeg har vært gift med i 2 år den 30.08? 2 års bryllupsdag er bomull av alle ting! ideer så langt: -klesplagg av bomull -Tom's sko (men han har 2 par og sommeren er jo på hell...) Og så vart det tomt i mitt uøvede kreative hode! Takk for all hjelp!
livesen Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 En deilig bomullsbadekåpe , en flaske massasjeolje , god vin og din udelte oppmerksomhet
SøsterLiten Skrevet 17. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2010 Mmmmm... vin! Må nok vente litt med den... badekåpe var jo ikke dumt.... udelt oppmerksomhet er jo et absolutt på en slik dag! Skulle ønske årsdager alltid havnet på en helg sånn at man visste at man hadde fri...
Gjest Spinell Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Nytt sengetøy i god (eller kanskje til og med svinedyr) bomullskvalitet. Det blir jo en gave til dere begge, men hvis dere snart skal ha barn, så er det sikkert lenge til neste gang dere prioriterer dere selv Ellers var det første jeg tenkte på en fin t-skjorte.
Gjest Pippelipp Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Håndklær i egyptisk bomull? Kanskje du kan få dem med monogram?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Håndklær i egyptisk bomull? Kanskje du kan få dem med monogram? Er det noe for en mann?
Gjest Pippelipp Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Er det noe for en mann? Hvorfor ikke? Må han bare like biler fordi han er mann? Min mann hadde satt pris på det.
SøsterLiten Skrevet 18. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2010 Det ble en skjorte og : en boxer i smoking look og en truse til meg med slør på rompa inspirert av det kongelige bryllup i Sverige tidligere i år!!! De er fra Bjørn Borg! Fantastisk morsomme!! hehe!! Takk for gode ideer!
Rabadamtimtim Skrevet 19. august 2010 #9 Skrevet 19. august 2010 Det ble en skjorte og : en boxer i smoking look og en truse til meg med slør på rompa inspirert av det kongelige bryllup i Sverige tidligere i år!!! De er fra Bjørn Borg! Fantastisk morsomme!! hehe!! Takk for gode ideer! Så flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå