Gå til innhold

Wetsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann. kjæresten min har så lyst å prøve wetsex.. at han skal tisse på meg, men ikke jeg på han.. men hvordan går man frem uten at det blir bar teit, men pirrende isteden? klarer ikke helt se for meg en sexy måte og gjøre det på.. det ej jo tiss :S

vi har vert sammen lenge og har et supert sexliv.. men hvordan kan vi gjøre det?

vet det er et teit spm, men klare ikke finne det ut selv ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest mann 39
Skrevet

Han må være pudding som ikke lar deg tisse over ham, det er frekt og deiligt, prøv å gjøre det ute et sted finn en plass i skogen ta på deg noe frekt tøy legg deg ned på bakken så kan han stå over deg å tisse deg våt, jeg for min del hadde likt at jenta tisset på meg satte seg på huk og tisset meg i ansiktet og nedover kroppe.

Skrevet

Å jeg syns det er ekkelt når jeg ved et uhell får tiss på fingrene, mens andre liker å bli tisset i ansiktet..

Mange forskjellige folk her i verden!

Skrevet

hehe, ja han er litt pudding der ja ;)

er jo blitt litt nyskjerrig på og prøve det selv, men klarer ikke finne en bra måte og gjøre det på som ikke ender bare i latterkrampe om du skjønner ;)

Gjest mann 39
Skrevet

Er det ikke bare å ta på seg noe frekt tøy, gire opp stemmningen og la han pisse over deg da? hvor bor du kanskje vi kan prøve det ut først Mmmm hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...