AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Jeg er 172 cm høy og veier 63 kg. Jeg vil ned til 58 kg. Problemet er at jeg er vegetarianer og derfor lever av karbohydrater. Spiser også mye snop (sukkeravhengig). Alle slankeråd jeg leser går ut på å spise magert kjøttpålegg, kylling, fett osv. Hva kan jeg spise? Jeg vil jo ikke leve på gulrøtter og dø av underernæring heller:( Jeg finner ingen "slankemenyer" på nettet som ikke inneholder kjøtt eller fisk. Har vært veggis i 10 år, er veldig sunn og frisk, så ikke prøv å overtale meg til noe annet her Vil bare bli kvitt sommerkiloene!
Gjest Nanne70 Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Jeg vil tro at du kan gå ned endel kilo bare ved å kutte ut snopet. Søtsuget forsvinner etterhvert. Selv om du er vegetarianer, er det jo mye du kan spise som er forholdsvis proteinrikt - soyaprodukter, quinoa og belgfrukter f.eks. Når det gjelder ris, pasta og kornprodukter, bytter du til fullkornsvariantene hvis du ikke alt har gjort det. Og så hjelper det jo å sørge for tilstrekkelig fysisk aktivitet.
Gjest Frosk Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Jeg er 172 cm høy og veier 63 kg. Jeg vil ned til 58 kg. Problemet er at jeg er vegetarianer og derfor lever av karbohydrater. Spiser også mye snop (sukkeravhengig). Alle slankeråd jeg leser går ut på å spise magert kjøttpålegg, kylling, fett osv. Hva kan jeg spise? Jeg vil jo ikke leve på gulrøtter og dø av underernæring heller:( Jeg finner ingen "slankemenyer" på nettet som ikke inneholder kjøtt eller fisk. Har vært veggis i 10 år, er veldig sunn og frisk, så ikke prøv å overtale meg til noe annet her Vil bare bli kvitt sommerkiloene! Du trenger vel ikke leve av karbohydrater selv om du er vegetarianer? Som det sies over her, spis masse belgfrukter! Spis grove kornprodukter, quinoa, magre melkeprodukter (om du er lakto-veg.), frukt og grønnsaker. Nøtter/mandler er kaloririkt, men inneholder sunt fett og en del proteiner - og metter bra. Og selvfølgelig, dropp snopet
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Det trenger overhodet ikke være noe problem at du er vegetarianer. Kutt ut snopet (eller ihvertfall drøy det til én dag i uka), spis ofte (hver tredje time), spis mindre, eller kutt ut, brød og pasta, og pass på å få i deg mye frukt og grønt, nøtter, egg, tofu og soyaprodukter. Forsåvidt synes jeg ikke det høres ut som om du har så mange kilo for mye akkurat, i følge vekten din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå