Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker mannen min veldig mye, men har i det siste blitt betatt av en god venn av oss. Det startet for noen få uker siden da vi var på fest sammen. Mannen min dro på byen med kompiser, og jeg ble igjen på festen. Resten av gjengen forsvant også i løpet av natten, mens vi ble sittende der alene, da ingen av oss hadde lyst til å ta turen ut på byen. Vi koste oss veldig med musikk og god drikke, og han spurte om vi skulle danse. Selvsagt ville jeg det, bare koselig det :) Danset tett sammen, og jeg merker han vokser nedentil... Stryker meg over hele ryggen og nusser meg på kinnet flere ganger. Tenker at nå må jeg trekke meg unna og komme meg hjem, men..... Jeg likte det!!!

Jeg likte at han vekket noen følelser og lyster i meg som jeg ikke har hatt på en stund. Jeg ville ha mer... Men hadde vett i hodet og dro hjem. Han ga meg et nattanuss på munnen når jeg skulle gå, og det nusset forvinner ikke ut av hodet mitt!

Jeg tenker på han konstant, det rett og slett kribler i magen min.

Vet det ikke vil skje noe mer, da verken jeg eller han vil være utro mot våre bedre halvdeler. (Ja, han er også gift)

Så hjelp med fordrive disse tankene mine, før jeg blir helt gal!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra at du ikke lot det gå lenger. Følelsene du føler nå vil nok kjølne om ikke så lenge om du ikke skulle finne på å "pleie" de.

Bare prøv å tenk positivt om det du har med mannen din, og plukk ut en ting med denne andre mannen som er skikkelig dealbreaker som du kan tenke på hvis det blir vanskelig for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...