Gjest heijhei Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 (endret) Holder på å bestille extentions fra luxushair.com problemet mitt er at dette er første gangen jeg bestiller noe på nettet. Jeg kan dessverre ikke betale med VISA det andre alternativet jeg har er "forhåndsbetaling bank". Noen her som har gjort dette før, og som kan forklare meg hva dette innebærer? :D Endret 16. august 2010 av heijhei
NIKElin Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 (endret) Holder på å bestille extentions fra luxushair.com problemet mitt er at dette er første gangen jeg bestiller noe på nettet. Jeg kan dessverre ikke betale med VISA det andre alternativet jeg har er "forhåndsbetaling bank". Noen her som har gjort dette før, og som kan forklare meg hva dette innebærer? :D Det innebærer at du får et kontonummer når du sender bestillingen,når du har betalt beløpet,sender de varen så fort det er registrert.Det kalles forhåndsbetaling. Jeg må gjøre det på samme måte:-) Endret 17. august 2010 av NIKElin
Gjest heijhei Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 aah, så det er ikke værre nei :D Takk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå