Erzebeth Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Heia, Noen som husker hva dette spillet het? Fant det på en dansk side for mange år siden, og den versjonen jeg spilte var hvertfall på dansk. Skikkelig bitch-spill hvor hovedgreia var å få ut de andre motspillerne ved å slenge dritt eller rose ved hjelp av flere kommentar-knapper. Veldig vanskelig å forklare, men de som har spilt det husker det sikkert.
Erzebeth Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2010 Powerbabe? Ja! Takk! Er det helt fjerna fra nettet? Er hvertfall 5 år siden jeg spilte det. Hoho
Independent_ Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Ja! Takk! Er det helt fjerna fra nettet? Er hvertfall 5 år siden jeg spilte det. Hoho Aner ikke. Har aldri spilt det, bare husket noen venninner av meg gjorde det for mange år siden :gjeiper:
Casablanca Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Det ble laget en ny versjon, "Powerbabe 2" eller noe, til brukerenes store frustrasjon. Det var på mange måter dårligere enn den originale versjonen, og de aller fleste sluttet å spille det, en etter en. Dermed gikk Powerbabe konkurs(tror jeg?), eller la ned. Det er vel omtrent 3-4 år siden. Gud, som jeg brukte tid på det spillet! :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå