Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt og greit, kunne tenkt meg negler (helst akryl) i Oslo, men det er veldig mange å velge mellom, og i tillegg er prisene veldig forskjellige. Så jeg lurer på om noen har noen å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du drar ut av oslo, feks lillestrøm har de helt andre priser. jeg betaler 550,- for et nytt neglsett, mens noen steder i oslo tar de opptil 1250,- for det samme.

Skrevet

nirvana, like ved legevakten

Skrevet

de er på face, mine to i hvert fall, så kan du sjekke ut deres jobb og rykte.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tidliger brukt en som ligger nede ved rockefeller, hvis man går Torggata bortover fra sentrum og tar til høyre ned etter Deli de Luca så er det i den gaten der, vet ikke om han er der lengre men det het noe med SUN. Han var veeeldig flink og jeg tror jeg betalte 350 kr eller noe.

• 6 måneder senere...
Skrevet (endret)

Enkelt og greit, kunne tenkt meg negler (helst akryl) i Oslo, men det er veldig mange å velge mellom, og i tillegg er prisene veldig forskjellige. Så jeg lurer på om noen har noen å anbefale?

Hei :)

Du kan jo sjekke ut denne.. Venninnen min driver meg negler, alt fra Gele, Akryl, Minx og Shellac! Hun er kjempeflink od det beste av alt, neglene holder leeeenge!

Nettsiden er http://www.elitenegler.com og skriver du Elite Negler på Face, får du opp deres FB page :)

MVH Kristine

Endret av Kristine Vik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...