Gjest Donna Skrevet 1. oktober 2003 #1 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvor ofte skifter dere bleier når det bare er tiss i de? - eller - hvor mange bleier om dagen ca? Man behøver jo ikke å skifte bleie bare for å skifte liksom ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 1. oktober 2003 #2 Del Skrevet 1. oktober 2003 Omtrent hver 4. time. Lillealven blir litt sår på stumpen hvis jeg ikke skifter så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 1. oktober 2003 #3 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det er syre i urin, ikke godt for små stumper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bleiemamma Skrevet 1. oktober 2003 #4 Del Skrevet 1. oktober 2003 Her i huset går det 8 - 10 bleier pr. døgn. Ca. 4 - 5 bleier hver til 2 barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 Skifter sånn fem om dagen tror jeg om han ikke har gjort noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 7. oktober 2003 #6 Del Skrevet 7. oktober 2003 Fire-fem ganger om dag tror jeg er vanlig...eller? Jeg pleier iallefall det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå