HeidiJ93 Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Ja, nå har jeg tenkt en god stund på dette om jeg skal flytte til england for å studere neste år, eller året etter der. Da er jeg 18-19 år gammel. Men problemet er, at jeg ikke kjenner noen som har bodd i england og jeg skulle ønske jeg kunne fått litt informasjon av dem om hvordan det er å bo der. Jeg har normalt-god engelsk kunnskaper, har alltid hatt 5 på karakterkortet. Jeg forstår all engelsk, det er bare det å snakke jeg har litt "problemer" med, men gjør meg alltid forstått. Så tror og håper ikke engelsken min blir et problem. Jeg er heller ikke en person som MÅ ha venner og familie rundt meg til enhver tid, så det blir heller ikke noe stort problem. Hvordan er det å bo i England i forhold til Norge? Fortell gjerne om pris, kultur, mat, språk, mennesker og det du måtte ønske. HÅPER virkelig på svar, for dette er noe jeg ønsker!
Droid Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 www.ansa.no har informasjon om studier i utlandet. De har også kontaktpersoner ved diverse læresteder - altså norske studenter der. De kan nok svare på en god del.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå