Em@lie Skrevet 2. mai 2002 #1 Del Skrevet 2. mai 2002 Sitter med dagens avis. Som vanlig leser jeg abselutt alt. Til slutt havner jeg på siden hvor kontaktannonsene står. Mange har en lang "skryteliste" og noen er noe mer forsiktig. Satt og fablet hvordan min egen ville se ut hvis det hadde vært aktuelt. Hvordan ville din sett ut? Hva ville du lagt vekt på og hva var det abselutte krav? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #2 Del Skrevet 2. mai 2002 Man bør ikke "smøre for tjukt på" om seg selv, tror jeg. Som du selv tenker, virker dette fort "skrytete", og om du kommer i kontakt med noen, kan det bli vanskelig å leve opp til listen. De primære data som kjønn, alder og en kort beskrivelse av hva man søker må være med. Nyttig også om høyde og kroppsform blir nevnt. Stiller man få krav til mottaker, blir målgruppen større. Dessuten har en kravliste har lett for å bli ens egne egenskaper. Om man er kvinne, kan man likevel være mer kresen, for flere menn leser kvinners annonser enn omvendt. En overskrift som vekker nysgjerrighet gir flere lesere. Tenk gjennom hvilke annonser d u ville svart på, og form annonsen etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. mai 2002 #3 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg tror jeg ville fortalt the truth, the whole truth and nothing but the truth, so help me....ehm...someone..... Jeg tror at når man sitter seg ned og leverer ut sjela si så fenger det mer enn et standard: Stopp her!! Slank, blond kvinne søker.... bla bla.....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 2. mai 2002 #4 Del Skrevet 2. mai 2002 Først av alt; jeg har aldri lagt ut kontakt annonse og kommer sannsynligvis aldri til å gjøre det! MEN, Skulle jeg ha gjort det hadde også jeg fortalt den eneste og ekte sannheten om meg selv. Synes det er artig og lese kontaktannonser. Det er som du sier, Em@lie, noen er mer frempå, andre trekker seg litt mer tilbake. Tror kreavive og litt humoristiske (allikevel seriøse) annonser trekker folks oppmerksomhet lettere 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. mai 2002 #5 Del Skrevet 3. mai 2002 Jeg ville aldrig ha lagt ut noen kontaktannonse men jeg tror jeg ville ha skrevet noe slikt som: Desperat trønder søker likesinnet tiger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #6 Del Skrevet 3. mai 2002 Søker partner som kan flytte sammen med meg til Spania og leve herrens glade dager med solstolen slått ut hele året og paraplydrinker på hagebordet hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #7 Del Skrevet 3. mai 2002 aldri g i aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå