Lykkelitenen Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Er på leit etter ny parfyme og tenker å betille via nett, men hvilke sider shipper til norge? I det siste er det jo så mange som ikke shipper parfymer lenger Alle tips tas i mot med takk!
Lykkelitenen Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2010 Hurra, de har parfymen min OG den er grisebillig Nå ble jeg glad, takk for hjelp!
Jubii Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Bare hyggelig! Kjøpte meg nettopp tre der, skulle bare ha én, men måtte slenge med et par til pga. prisen. :D
Lykkelitenen Skrevet 16. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2010 skulle ha tous Touch, den koster jo ikke mer enn 16 pund, på strawberrynet kostet den nesten 400kroner... så ikke vanskelig å se hvor jeg ender med å bestille fra nei
LilleBille Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Jeg har tydeligvis valgt feil parfyme. Min kostet over 500,- begge steder, selv om det er billigere enn i butikkene her - så koster det faktisk mindre som taxfree på Gardermoen.
Lykkelitenen Skrevet 16. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2010 Har nok mye å si hvilken parfyme ja, det er store forskjeller ute å går, man betaler nok mye for merket vil jeg tro...
Natalia86 Skrevet 19. august 2010 #8 Skrevet 19. august 2010 Min venninne e kjempe glad i Escada Ibiza Hippie. Men den produseres ikke mer. Kor i Norge jeg kan finne det parfymet? Vil gi den til henne som bursdagsgave.
Lykkelitenen Skrevet 19. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2010 OM den ikke produkseres lenger er den nok ikke lett å få tak i her i landet. Det kan være noen parfymerier som har dene på restlager, men da må rett og slett ta en leiterunde og spørre der de selger parfymer. Eventuelt er den nok mulig å få gjennom ebay?
Coraline Skrevet 19. august 2010 #10 Skrevet 19. august 2010 Min venninne e kjempe glad i Escada Ibiza Hippie. Men den produseres ikke mer. Kor i Norge jeg kan finne det parfymet? Vil gi den til henne som bursdagsgave. Du finner den på ebay, men den er dyr siden den ikke produseres lengre. Billigste jeg kunne finne var ca. 450 kroner med frakt, men da må du regne med at den blir stoppet i tollen. Da kommer den fort opp i 600.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå