Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :D

Jeg lurte bare på om noen har litt sminketips til meg. trenger tips om det meste, er ikke særlig flink til å sminke meg, selv om jeg kunne ønske det :-) Hadde vært flott om dere kunne anbefalt produkter! :)

jeg har ovalformet ansikt, brune øyne og brunt hår, middels mørk hud og maaasse fregner (er disse jeg vil fokusere aller mest på å skjule mest mulig)

Og er det noen som vet om noen måter på å få vekk fregnene som ikke innebærer plastisk kirurgi, si gjerne i fra :D

Hilsen meg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan svare? Er desperat, er så misfornøyd med utseendet mitt :(

På forhånd takk :D

Skrevet

Kan dessverre ikke så mye om sminke, men jeg synes at fregner er søtt, men de fleste folka som har det syntes ikke det er fint på dem, men på andre er det fint.. Det kan hende at det finnes kremer på apoteket som hvertfall skal redusere antall fregner, mer vet jeg dessverre ikke :)

Håper det hjalp deg litt :D

Skrevet

Takk, får vel ta meg en tur.. ;D

Skrevet

Noen som forresten vet litt om sminken? :D

Skrevet

Gå til en hudpleier på feks et medisink senter eller en hudlege og nevn problemet og deretter spør om Obagi. De har noe "blekeprogram" som jevner ut huden. Kanskje dette kan hjelpe.... :sjenert:

Skrevet

Takk for hjelpen DesertRose! :D

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har også masse fregner og erf ikke noe fornøyd med dem! :( Kommer nok til å følge med en del på dette emnet i tilfelle folk har noen tips :D

Skrevet

Jeg har også mange fregner og vil gjerne ha dem vekk ... :P

Skrevet

fregner er kjempefint, jeg liker mine kjempegodt, gjorde ikke det når jeg var 14, men nå syns jeg fregner gir karakter til et ansikt. særlig hvis ikke hele huden er jevnt fregnete, men at det er over nesa, kinnene.

Skrevet

Fregner kan unngås på sikt om man er nøye med å bruke høy solfaktor hver dag og unngå sola. Velg en fondation med høy dekkevne så er mye gjordt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...