AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Bruker nå i.d foundation pudder- det matte. Jeg har fet hudtype og blir fort blank. Det jeg er på jakt etter er et presset pudder, som er greit å ha med seg i veska på jobb o.l og påføre hvor som helst- fort:) Vil ikke ha et løst pudder da. trenger tips til et bra presset pudder til fet og blank hud. Lurer også på: er det ok å bruke svamp på pressede pudder, eller er det bare koster som gjelder her også..? føler det er litt enklere med en svamp.. er det ikke så bra for huden?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Bruker nå i.d foundation pudder- det matte. Jeg har fet hudtype og blir fort blank. Det jeg er på jakt etter er et presset pudder, som er greit å ha med seg i veska på jobb o.l og påføre hvor som helst- fort:) Vil ikke ha et løst pudder da. trenger tips til et bra presset pudder til fet og blank hud. Lurer også på: er det ok å bruke svamp på pressede pudder, eller er det bare koster som gjelder her også..? føler det er litt enklere med en svamp.. er det ikke så bra for huden? jane iredale har pressede pudder, mineralpudder , og et matt pudder til å ha over.
Lykkelitenen Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Jeg bruker everyday mninerals sitt pressede mineralpudder og er veldig fornøyd. Det kan påføres med både svamå og kost. Det dekker godt ogholder huden matt. Billig er det også! Kjøpes på everydayminerals.com
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Jeg bruker everyday mninerals sitt pressede mineralpudder og er veldig fornøyd. Det kan påføres med både svamå og kost. Det dekker godt ogholder huden matt. Billig er det også! Kjøpes på everydayminerals.com eller du kan kjøpe på coverbrands.no til 145 kr.Får sikkert pakken kjappere da også.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 eller du kan kjøpe på coverbrands.no til 145 kr.Får sikkert pakken kjappere da også. Hvorfor kjøpe det til 145 kr på coverbrands.no når det koster 75 kroner på everydayminerals.com?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Hvorfor kjøpe det til 145 kr på coverbrands.no når det koster 75 kroner på everydayminerals.com? bare viss det hastet
Lykkelitenen Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 EM lever sykt kjapt for tiden, 5 dager sist jeg betilte, så man kan trygt handle der i fra
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 takk for svar dere! Har kikket litt på everyday minerals, men synes det utrolig vanskelig å bestemme farge..
Lykkelitenen Skrevet 16. august 2010 #9 Skrevet 16. august 2010 em itt store minus er at bildene på siden innimellom er feil. Så det er bedre å lese beskrivelsen av fargen før du bestemmer deg Men man kan bestille små prøver til rundt 15kr i løst pudder i samme fargene som de pressede, så får man se hvilken som passer og bestille presset etterpå. Så slipper man bomkjøp. Det jeg gjorde
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #10 Skrevet 18. august 2010 Hei! Jeg syns Clinique sitt Sheer Pressed Matte Powder er veldig bra :D
skandale Skrevet 18. august 2010 #11 Skrevet 18. august 2010 Hva med billigpudder? Altså billig-billig, ikke 100 kr. 40-50 kr. Er noen av de brukende til å glanse ned fet hud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå