Gjest MissBella Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Lillesøsteren min har kjøpt seg egen leilighet og hun flytta inn i den forrige helg. Imorgen skal jeg hjelpe henne med å pakke ut. tenkte jeg skulle ha med en liten ting som gave. Først tenkte jeg potteplante men vet ikke. Noen som har forslag?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 En pen kaktus og en god pose kaffe kjøpt på kaffebutikk.
Gjest Blondie65 Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Det må du nesten spørre henne om. Jeg har nettopp flyttet selv og er det en ting jeg ikke har plass til så er det velmente greier jeg ikke har bruk for. Er det en ting jeg kunne ønsket meg er det gavekort på Ikea eller Bohus eller lignende så jeg kan kjøpe de tingene jeg har bruk for. En annen ting jeg setter umåtelig pris på er de som spør: hva skal vi kjøpe i innflyttingspresang. Hvis du ikke er veldig opptatt av at det du kjøper skal stå til pynt så alle ser det er fra deg, hva med å bidra til de tingene som fort blir j... dyrt: gardinoppheng, knagger, kroker - etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå