Gå til innhold

Planlegge hvor lenge?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

jøss' date=' hvordan kan man bli lei, er ikke dette en gledens dag ?[/quote']

det finnes vel ingenting her i verden man ikke kan bli lei av?? ikke bra med verken for lite eller for mye av noe, er det vel??

eeeelsker jo julen.. men har pålagt meg selv å ikke kjøpe julemarispan osv husker at jeg et år begynte å "jule" litt vel tidlig og gikk lei før julen begynte.. det ble en litt "blass" jul.. så det gjør jeg ikke igjen..

regner med at det kan blir det sammen med bryllup..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jøss' date=' hvordan kan man bli lei, er ikke dette en gledens dag ?[/quote']

Klart det er en gledens dag, men det kan bli litt vel mye pes i forhold til bryllupsplanlegging - opplever det selv, jeg!

Når man har sittet i to dager og tenkt så det knaker og vurdert frem og tilbake om hvorvidt man skal ha 10 eller 20 deniers strømper, hvite, ivory eller hudfargede, eller ikke strømper i det hele tatt - da tar det litt av egentlig. Og man har lov til å bli litt lei innimellom.

Akkurat nå kan jeg nesten ikke bli lei, for vennefesten vår er allerede neste lrødag! :o :o :o

Fy flate, så fort tiden FLYR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til meg virker det som de andre her inne har hatt/har kjempegod tid, min kjære fridde i april, vi giftet oss 30.august!! Måtte nesten le da jeg kjøpte et bryllupsmagasin og fant planleggingskalender med hva du burde gjøre 16-18 måneder før bryllupet :D Men jeg rakk det da fint, enda jeg gjorde det meste selv, laget invitasjoner, kirkeprogram, sanghefter, bordkort etc... Det eneste som holdt på å skjære seg, var kjolekjøpet, hvis du tenker på å bestille og ikke kjøpe i salong, bør du være tidlig ute med dette!! Må jo si at jeg ble IKKE lei, tiden gikk nesten litt for fort, ville gjerne kost meg mer med forberedelsene, men man rekker det fint i alle fall! Lykke til med forberedelsene, du har en flott tid i vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planlaggt dete siden jeg var 4 og brudepike for første gang, tror jeg!! :wink:

Neida, ting har begynntt å ta form nå;

Kjole ( Moulin Rouge! )

Tillbehør - mestteparten i box / mangler skoene

Undertøy til bryllupsnaten er bestillt

" Overaskelse til bryllupsnaten " er bestilt - man må jo gjøre noe spesiellt med den..............

Lokkasjon

Fottografer

Blomster: brudebuket, kirkepyntt, knaphulsblomster,blomsterdekorationer på lokkasjon.

Music/Solist i kirke

Music til festten

Catering til for-fessten

Invitationer og andre tryksaker er bestemmt

Hotel for gjester som ike bor ved lokkasjon

Frissør,sminke og negledesigner

Ønskkelisten

Mat - skal prøvesmakke lit

Vin till mat - Skal prøvesmakke hva som paser best til maten når denn er bestemt.

Honeymoon - så godt somm bestemmt : 2 uker til Mauritius

Morgengave til pusen minn: Avgjort !!! ( Ike skrive her, i tilfele!!!! :wink::ler: )

Brudesuite: fredag - mandag / Hvorffor bare ha den for 1 nat??

Brudgomms klær: Han prøver og prøver; jeg er med som fargekonsulennt!

Transport, feles for gjester

Transport till og fra kirken: Jepp, i box

.......så langt har Bride'en komet!!! ( Ike så flink å skrive norsk, menn efektiv nok! :kul::kul: 8) :wink: )

Ike så verst, heh?? :wink::ler::ler:

Klem

Bride'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkeno' problem!

Vi hadde bare planlagt litt i det små før vi startet skikkelig planlegging i mars / april 02 og vi giftet oss 6 juli 02. Mrk: vi bestilte kirke da vi hadde satt dato.

Det som evt er viktig er å bestemme kirke og dato samt lokaler - hvis det er populære steder dere skal inn kan det være for sent. Start planleggingen raskt og sett hovedpunktene på lista. Oppskriften på når du bør bestille og bestemme de ulike tingene finnes på bryllupsguiden.

Ønsker dere lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bør du greie fint, ellers er vi i trøbbel også!

Men som mange andre her skriver: finn ut av kirke og lokale rimelig snart. Vi fikk ikke den datoen i august vi ønsket, og gifter oss 31.07. i stedet. Og klokkeslettet vi ville ha var allerede fylt opp, så da blir det tidligere vielse. Vi bestilte dette for en måneds tid siden.

Så kom kjolen veldig fort på plass, av tilfeldige årsaker, så da har jeg tenkt å ta livet med ro til over jul. Men så vet jeg godt hvordan jeg vil ha ting og, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nyforlovet

Hei igjen. Jeg håper dere har rett. Samboeren min kunne først ikke fatte at det er nødvendig å stresse med planlegging allerede, men nå har jeg fått ham til å forstå det.

Vi har et par alternativer når det gjelder kirke og lokaler og vi er dessuten åpne for å flytte litt på datoen hvis det trengs, så det ordner seg nok selv om jeg håper på 14. august.

I helgen skal vi sette oss ned å se hvor mange gjester vi har lyst til å ha, for det må vi nesten ha klart før vi begynner å bestille lokale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Har begynt å tenke på det, men ingenting som er planlagt så langt :P Kommer vel til å være ute i siste liten som vanlig :oops: men men det skal vel gå bra siden jeg leser innlegg her inne, tar for meg det ene innlegget etter det andre, og da skal vel bryllupet være i boks :briller:

Nå ser det ut for at bryllupet kanskje blir allerede neste sommer, men hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...