AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Var innom 7eleven før i dag og kjøpte meg ei pølse. Dama bak disken spurte om det var greit om hun tok den i microen og det var greit for meg. Men når hun gir meg pølsa så tar hun den ut av den grillen og gir meg den. Jeg så aldri at hun puttet den i eller tok den av noe microbøløgeorvn. Og jeg hørte hun spurte andre som kjøpte pølse om det samme. Noen som har en anelse om hva som skjedde her? Løy hun? Og hvorfor sier hun at hun tar den i microen, men så gjør hun det ikke av likevel? Tenkte jo først at kanskje grillen var ødelagt, men at den virket avlikevel, men litt rart hun spurte begge de to som kom bak meg om det samme, men av likvel så tar hun den ut av grillen og jeg så heller ingen microbølgeovn. Synes dette var veldig rart.
Lmsk Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Hun spurte om det var greit, ikke om hun skulle gjøre det
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Det var ikke brødet hun puttet i microen da?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Nei, det var pølsa. Brødet var også kaldt (som jeg ville ha det). Skjult kamera har jeg lite trod på. Er det ikke da vanlig å røpe seg senere? Og hvorfor skulle noen ha skjult kamera for noe sånt? Ikke gjorde jeg noe dumt heller, eller de andre kundene som kjøpte pølse. Har sittet å grublet på dette i flere timer nå. Noen har har opplevd det samme før?
Supraspinatus Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Nei, det var pølsa. Brødet var også kaldt (som jeg ville ha det). Skjult kamera har jeg lite trod på. Er det ikke da vanlig å røpe seg senere? Og hvorfor skulle noen ha skjult kamera for noe sånt? Ikke gjorde jeg noe dumt heller, eller de andre kundene som kjøpte pølse. Har sittet å grublet på dette i flere timer nå. Noen har har opplevd det samme før? Kanskje pølsene var frosne, så tinte hun dem i micro før de ble lagt på grillen.
sophiaM Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 ¨Kan jo hende at hun trodde hun puttet pølsa i mikroen? At grillen er en mikrobølgeovn, en liten misforståelse ?
Gjest Pet Skrevet 16. august 2010 #10 Skrevet 16. august 2010 Var grillen veldig liten? Kanskje de har en liten mikrogrill der som de kaller for mikroen?
superia Skrevet 16. august 2010 #11 Skrevet 16. august 2010 Kanskje hun bare er rar. Haha, det passer i de fleste sammenhenger. Kanskje hun/han bare er rar. Genialt
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #12 Skrevet 16. august 2010 Jeg tror også pølsene har vært i mikroen før de ble lagt på grillen. Enten til tining eller litt hurtig oppvarming. Enkelte folk er vel helt anti-mikrobølgeovn, og vil under ingen omstendigheter spise noe som har vært innom sånne stråler.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #13 Skrevet 17. august 2010 Kanskje de driver med spørreundersøkelse for å finne ut om kundene ville vært fornøyde med å få pølsa varmet opp i microen, istedenfor på grillen.
Niennas Skrevet 17. august 2010 #14 Skrevet 17. august 2010 Mest sannsynlig bare for å sjekke reaksjoner. Jeg jobber selv på bensinstasjon, og av og til så sier vi og gjør de rareste ting for å få reaksjoner. En kollega av meg drev med overdrevent stamming en dag, for å se hva folk sa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå