Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på p-sprøyta den 14. Juli (etter å bare ha gått på den i 3 mnd)

Rundt 7. August fikk jeg mensen, men mye brunaktig (som jeg har lest kan være "gammelt blod") men også typisk rødt. Den varte kun i 3 dager. 3 dager etter det igjen, altså den 13. fikk jeg mensen igjen men nå var alt helt rødt. Nå i går (altså natt til den 16.) hadde jeg og typen sex, da var det altså så lite at han ikke fikk noe på seg en gang og den ser ut til å ha slutta.

Jeg blir litt forvirra, kan den første ha bare vært "tull" elle begynte den da egentlig den 7. og hadde en liten "pause" i 3 dager? jeg prøver å regne ut hvor jeg er siden vi hadde tenkt å begynne å prøve.

Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, p-sprøyte ødelegger hele systemet. Jeg skulle ta sprøyte i august, men lot vær, og fikk ikke antydning til mensen igjen før desember, og den ble ikke normal før flere måneder etter det. Har hørt om mange flere som har opplevd det samme.

så at du har fått mensen igjen såpass tidlig er bra for deg! Det kan fort ta et år eller to før alt er som normalt igjen, så jeg tror nok at du er nødt til å vente en stund :)

Skrevet

Jeg viste fra før av at jeg kom til å på igjen mensen fort, har gått på p-sprøyte før 2 ganger, begge gangene fikk jeg mensen rett etter at jeg sluttet. Jeg hadde også "præve slutt" midt i perioden hvor jeg fikk mensen tilbake fort. MEN, det å få splitt mens som dette og masse tullig er nytt - og nå angrer jeg så sinsykt på at jeg tokk den sprøyta til å begynne med :( dumme sprøyte.

Skrevet

Skjønner ikke helt jeg, dere driver å forsøker å lage barn ,eller bare irriterer dere over at syklusen ikke er helt som den var??

Skrevet

Skal begynne, derfor hadde det vært hyggelig å få orden på syklusen.

Skrevet

Smør det med tålmodighet!!!

Jeg tok siste sprøyte i desember, mensen kom tilbake i juni og har etter det kommet med 13-20 dagers mellomrom. Det er til å bli sprø av. Ikke virker det som jeg har eggløsning heller, så den prøvinga vår har rett og slett gått til H***** for en stund.. Nå venter jeg bare på at systemet skal komme inn i rytmen igjen...

Men lykke til, håper et ordner seg fort;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...