AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Kan man bade når man har mensen om man bruker tampong? Jeg skal til syden og jeg får kanskje mensen da. Jeg vet jeg kan utsette, men har brukt slike piller før og det er ikke helt min greie. Har du badet i baseng eller sjø når du har hatt mensen? Går det helt fint?
Djungelvrål Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Ja selvfølgelig kan man det. Tampongen sitter ganske langt oppe da.
Gjest Mahareth Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Går helt fint, men husk at tampongen suger opp en del vann og bør byttes så fort som mulig etter badingen
smalls Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Jeg pleier som regel ikke å bade når jeg har mensen. Synes det er ekkelt å bade med tampong. Men jeg husker jeg fikk mensen da jeg var i syden for noen år siden. Badet med tampong men måtte bytte igjen rett etter jeg hadde badet.
Lmsk Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Ja det går helt fint, har gjort det mange ganger.
Virvel Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Jeg har også gjort det maaange ganger, men det de andre sier over her om å bytte rett etterpå er veldig viktig, ellers risikerer du at det begynner å lekke! (Been there... Pinlig! )
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Så bra! Da er det ikke så viktig om jeg får mensen når jeg er i syden.
Vera Vinge Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 Bading med tampong er helt uproblematisk, etter min erfaring. Ikke har jeg skiftet etter hver dukkert heller, men akkurat det kan handle om at jeg ikke blør kjempemye (ikke direkte lite, men langt fra mye), og at det generelt er å anbefale.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå