AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Hei, må jeg møte opp på NAV for å få dagpenger? Går dem inn på kontoen din, eller er det kun sosialen som gjør dette?
Lagrima Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Pengene kommer på konto, men du må jo søke om det først da. Dessuten må du levere meldekort hver 14. dag.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Ok, men nav går ikke inn på kontoen min for å skjekke kontoutskrift osv?
Rosalie Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Ok, men nav går ikke inn på kontoen min for å skjekke kontoutskrift osv? Nei. Har du opptjent deg rett til dagpenger, legger ikke NAV seg borti hvilke midler du ellers har.
Lagrima Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Dagpenger er ikke behovsprøvd, som sosialstønad. Kravet er at du har tjent nok penger tidligere, spiller ingen rolle hva du har på bok.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Dagpenger er ikke behovsprøvd, som sosialstønad. Kravet er at du har tjent nok penger tidligere, spiller ingen rolle hva du har på bok. Er dagpenger det samme som arbeidsavklaringspenger? Pleier beløpet for dagpenger å være høyere enn for dagpenger?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Det kan være kjekt å gå inn på www.nav.no og titte litt også da
liv Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 Dagpenger og arbeidsavklaringspenger er to forskjellige ting. Dagpenger er for arbeidsledige, en må ha tjent opp rettigheter til dagpenger. Arbeidsavklaringspenger er for de som er minst 50% arbeidsufør i en periode som regnes med å vare over et år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå