AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Jeg inrømmer det jeg har gått på fb profilene til mange av kjæresten min sine ekser og snoker der.Noen har jo helt stengte profiler men du finner fort ting ut og kan se gjennom hennes venner på hennes profil. Dette er ganske sykt man får vite mye ikke minst se på bilder så begynner man å sammmenligne seg med dem. Ser nå at en av de har fått type og han ser veldig velykket og kjekk ut,da blir jeg plutselig missunelig???Hva skjer med meg?Jeg bør jo være glad at hun har fått type,men nei. Dette er ganske sykt jeg kjenner ikke jenta en gang aldri sett hun. Kanskje jeg bare er ulykkelig i mitt forhold? Snoker du litt på kjæresten sine ekser profil?
Kråkesaks Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Høres merkelig ut at du skal bli missunnelig på en jente du ikke engang kjenner for at hun har fått seg en kjekke kjæreste. Jeg vil tippe du har rett i at du ikke har det bra i det forholdet du er i.
Gjest Noevik Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Jeg har gjort det en gang, ble litt besatt (ja, innrømmer det), så det gjør jeg ikke igjen. Skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det, ikke var dama særlig pen eller intelligent, typen var en slask så... mulig jeg prøvde å se det kjæresten min så hvis du skjønner hva jeg mener Nei, det gjør jeg ikke igjen!!
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Nei, jeg ligger HELT unna den slags, nettopp fordi jeg har kjent at det rykket i "snokefoten", med sjalu-tendenser i etterkant...så det er et tilbakelagt stadium for min del. Er det en eks, så er det det. Borte vekk. Fortid. lol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå