Gjest eurelia Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Jeg har en god venninde som er samboer til min bror.De har vert sammmen i 11 år. I sommer har jeg fått høre via andre at min bror har hatt sex med en annen,som både jeg og min venninde kjenner.Jeg synes det er dårlig gjort.Var tenkt å snakke med min bror om det,men har ikke fått anledning. I går spurte min brors samboer meg om jeg visste om der hadde vert noe mellom min bror og hun andre.det kom så brått på at jeg svarte nei. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.Tidligere har min venninde sagt til meg at hun ønsker å få vite det av venner hvis hennes kjæreste er utro.Vil ikke være den eneste som ikke vet. Uff,angrer nå på at jeg ikke sa det. Hadde dere sagt det hvis det var broren deres som var utro?
Aelita Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Jeg hadde tatt broren min til siden og gitt ham en skikkelig skrape. Han skulle fått lov til å fortelle henne alt selv, og dermed vise henne såpass respekt.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Ufattelig hva slags parforhold som er ute og går ... Kjenner ingen som hadde holdt på sånn. Syns venninna di har funnet seg en skikkelig drittsekk. Ring til broren din med en gang og fortell at venninnen din ha spurt om han har vært utro. Han må da være passe dum i hodet når han er utro og absolutt alle vet det? Er det han som har skrytt av det, eller det en damen han var utro med som har slengt med leppa? helt idiotisk, spør du meg.............................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå