Rachel Skrevet 1. oktober 2003 #1 Skrevet 1. oktober 2003 Hvor får jeg kjøpt fiskesaus frisk koriander tørket koriander vårløk krepsehaler på boks eggenudler ? Finner det ikke på Rimi. :blunke:
Pusekatt Skrevet 1. oktober 2003 #2 Skrevet 1. oktober 2003 Ica, Ultra, Centra og eventuelt Meny er steder du finner slikt. Vårløk er da en veldig normal ingrediens, det har de jo til og med på Rema.
Rachel Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2003 Ok, takk skal du ha... Noterer... Glemte å spørre om friske bønnespirer og lys soyasaus, får jeg det også på f.eks Meny?
Pusekatt Skrevet 1. oktober 2003 #4 Skrevet 1. oktober 2003 Bønnespirer ja, lys soyasaus nei (etter det jeg kan huske). Men prøv Ica, de har det!
vilde Skrevet 1. oktober 2003 #5 Skrevet 1. oktober 2003 Alt dette får du på de fleste innvandrer butikker mye billigere enn hos Meny etc! vilde
Dødspingvinen Skrevet 2. oktober 2003 #6 Skrevet 2. oktober 2003 Frisk koriander får du i innvandrerebutikker, mens du kan få tak i tørket overalt. Resten burde du greit få tak i på Meny eller Spar. Hold deg unna Prix og Rema1000 ens du leter etter krepsehale på boks etc. Der finner man veldig lite utvalg av hermetisert mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå