Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Candyfloss
Skrevet

Jeg skal se Lille Frk. Norge snart. Den virker som en utrolig bra film. Handler om ungdommens kroppsbilde vinklet som en "barnefilm". Tror dere at det er lurt for unge å se denne? Kanskje den har motsatt virkning?

Det står liksom i en del av beskrivelsen: .."sammen knasker de riskaker og tar fettsuging"... Hadde du tatt med datteren din på denne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Candyfloss
Skrevet
Ja' date=' hvorfor ikke?[/quote']

Kanskje datteren din vil være den jenta etter hun har sett filmen. Får litt betenkeligheter til sånne filmer. Maybe it's just me. :-? *trekke på skuldrene*

Skrevet

Tror neppe det, Candyfloss.

Står det ikke noen aldersgrense på filmen?

Gjest -Starya
Skrevet

Filmen har 7-årsgrense.

Tro meg, etter å ha sett den filmen er det neppe noen som vil spise riskaker og ta fettsuging. Det er trossalt en grøsser. Er ungene veldig lettskremte kan det derimot være greit å vente en stund.

Skrevet

Hvordan er filmen?

Send meg gjerne en PM. :)

Har vurdert å se den.

Gjest Candyfloss
Skrevet

Oi, grøsser ja..Hehe. Noe jeg ikke fikk med meg!! :oops: :lol:

Uansett, har lyst til å se den! :wink: Er den bra?

Gjest -Starya
Skrevet

Jeg syntes den var ganske god. Litt skummel stemning (med forbehold om at det er en barnefilm) i deler av filmen. Det er selvsagt endel skjønnhetshysteri i filmen, men det fremstår akkurat som det -hysteri. Og det viser seg jo også på slutten at denslags slett ikke lønner seg. :wink:

Jeg kan legge til at sønnen min på ti har sett endel filmer som kan regnes for skikkelig skumle. Men den eneste som har gitt ham betenkeligheter (bare litt..) ved leggetid var denne.

Skrevet

Jeg fant. Les her.

Har lyst til å se den, men kanskje jeg får droppe å ta med unger...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er definitivt ikke en feel-good-film! Aldersgrensen på 7 år er for lav. Det var faktisk noen foreldre som gikk ut med barna sine når det var på det verste...

Skrevet

Vi var 4 jenter som dro på denne, over 25 alle sammen. Og vi syntes den var skummel... Nei, kanskje ikke på ordentlig. Det var litt creepy stemning, og mange barn ble trøstet av foreldrene sine. Storyen var litt søkt, så vi flirte jo godt underveis. Jeg tror jeg hadde ventet med 7-åringen, men kanskje heller satt 10-årsgrense?

Skrevet

Jeg ville hverken tatt med 10 åringen eller 8 åringen min på denne filmen jeg.

Skrevet

Jeg har vært og sett denne, syns det var en bra film jeg. Selvom det var mye om skjønnhet og slanking i filmen så var ikke denne filmen et forsvar for dette presset, ihvertfall ikke slik jeg oppfattet det. Det endte jo med en god moral om at " skjønnheten kommer innenfra"og at det var en vakker sjel som var det viktigste... Enig i at den kunne være litt skummel kanskje for små barn. Ikke verst film til å være norsk syns jeg.

Skrevet

Så filmen på tirsdag og hadde med en 11-åring på filmen. Jeg syntes den var ganske morsom til tider og lo en hel del. 11-åringen syntes ikke den var så veldig skummel og tror hun likte filmen ganske godt - den endte jo godt til slutt som alle eventyr. Det var nettopp det at filmen var lagd som et moderne eventyr - hvor man helt tydelig kjenner igjen den slemme stemora/dronningen og den gode dronningen osv. Det var også noen spenningsmomenter i filmen som jeg skjønner at barna kan bli litt skremt av, men personlig syntes jeg ikke filmen var skummel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...