Rime Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Skal kjøpe meg ny Dermalogica-rens, og er usikker på om jeg skal kjøpe Special cleansing gel eller Daily microfoliant... Noen som kan hjelpe meg litt?
Honesty Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Daily Microfoliant er ikke en rens, men en enzympeeling i pulverform, så den kan ikke erstatte rensen. Jeg ville ikke brukt den mer enn et par ganger pr. uke pga. faren for uttørking av huden.
Rime Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2010 Ok, jeg bruker en rens med korn i nå og tror huden min liker det litt:) Har dermalogica en sånn? Jeg bruker denne nå, og den er jo eksfolierende. Men jeg skal gå over til Dermalogica igjen.
Honesty Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Dermalogica har ingen sånn rens. Den eneste jeg kommer på i fargen, er Clarins One-step Exfoliating Cleanser (eller noe sånt, fritt etter hukommelsen).
meelissa Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Special cleansing gel er herlig i alle fall
Gjest Gaby Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Jeg bruker begge to, først Special cleansing gel og så Daily microfoliant. Syns det gir et mye bedre resultat enn hvis jeg bare bruker Special cleansing gel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå