Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare sett reklamen, er det noen som har sett programmet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så litt av det i går.

Virker som et bra program.

(... informative, w00t's that? ...)

Skrevet

Så det i går. Syns ikke at det var så veldig spekulativt i det hele tatt. De som fikk hjelp, hadde onsket seg det lenge, og fikk en helt ny selvtillitt etter inngrepene.

Skrevet

Fikk sett det i går. Vet ikke hva jeg syns om det, egentlig. Selve programmet var ganske slitsomt, med evindelige gjentakelser og en irriterende bakgrunnsmusikk. Lit "hypet" stemning. Har alltid syntes operasjoner av alle slag er interessante å følge med på, så den delen var ok. Nødvendigheten av alle inngrep som gjøres er vel diskutabelt, men de velger det selv, så for all del.

Skrevet

Så første episode. Sanakk om "forvandlinger".....! :o

Men for de det gjaldt var dette tydeligvis "a dream come true"....! Har selv operert puppene, men her fikser de jo på alt som ikke er perfekt! Vet ikke helt om det er bra egentlig...???! Jeg mener, alle kan ikke se ut som modeller eller filmstjerner...

Dina

Skrevet

Hmmm...?! Dette har jeg ikke hørt om en gang?!

Skrevet

Tirsdager 20.30 på TVN. To programmer har vært sendt. Og det heter vel egentlig "Extreme makeover".

Skrevet

Synes forsåvidt det var underholdende å se på, og kunne forstå f.eks at hun med leppene ønsket å bli operert, men at de måtte ta sånn av når de først fikk sjansen synes jeg ble litt dumt. Hun opererte jo leppene, puppene, fettsuging, laseroperasjon på øynene, bleking av tennene...det var ekstremt ja! :o Det blir jo omtrent som å ta en klump med leire og la dem forme den som de vil...synes det er litt synd jeg...Er egentlig ganske imot operasjoner av denne typen, bortsett fra i mer ekstreme tilfeller, som f.eks hun med leppene.

Skrevet

Jeg synes også det var veldig mye gjentakelse - man kunne heller fått se lenger av det de viste så det ikke ble sånn hopping.

Jeg er også litt usikker på hvor bra det er så gjøre så mye ....ble litt vel ekstremt føler jeg .....hvor perfekste skal vi bli liksom?? Greit - de hadde det bedre etterpå - men ....

MEN det jeg reagerte på ar at hun med leppene - som oppererte puppene og fettsugde - hun trente kraftig og tok armhevinger etter 14 dager!!!! og det virker helt horibelt! Ikke tunge løft på minst 6 uker er reglene ved silikon innlegg.....og når man fettsuger så skal man strammes sammen med korsett .....og også ta det med ro .........Så jeg tenkte mitt ....vet hun det? ..hvordan blir hun når det har gått en tid ..hva med komplikasjoner i ettertid ....? ...men eh ...det var en avsporing :wink:

Skrevet

Nå er det sikkert ikke pedagogisk korrekt, men poden så også dette programmet. Han ble skikkelig irritert da hun med leppene også fikk fettsuging og puppeløft -hva pokker skulle det være godt for? leppene og synskorreksjonen hadde han mer forståelse for. Engasjert gutt. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...