AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Siden man alltid finner vidundermiddel mot alt her så må jeg spørre: Finnes det noe som får unna fluer? Jeg jobber på en sånn hallo i luken, der jeg må ha vinduet åpent hele tiden, og jeg blir gal av fluene som aldri forsvinner, selv om jeg har erklært krig mot de med fluesmekkeren for lenge siden. De blir bare flere og flere og det ligger lik overalt
Gjest Applecore Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 En katt er veldig effektiv! Tror man får kjøpt sprayer som holder dem unna også.
Independent_ Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Elektrisk fulesmekker Ikke bare er det effektivt, men utrolig gøy :D
Gjest Violently Happy Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Elektrisk fulesmekker Hvor får man kjøpt det? Får noen fluebeist inn på rommet noen ganger og blir helt gal hvis de surrer rundt hodet mitt.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Hvor får man kjøpt det? Får noen fluebeist inn på rommet noen ganger og blir helt gal hvis de surrer rundt hodet mitt. Jula
Rødtoppen86 Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Clas Ohlson selger billig fluesmekker som gir støt til insekter. Funker som gull på veps, så fluer burde ikke være noe problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå