Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det drama her i gården.

Jeg og kjæresten min var ute sammen på lørdag. Begge fikk litt for mye å drikke. Kvelden endte opp i en svær krangel og vi slo vel så å si opp.

Vi var på en nattklubb og jeg danset med en venninne. Senere danset jeg også med kjæresten. Jeg merket ikke at noen la an på meg på dansegulvet.

Snakket også med et par bekjente, noe jeg tolket som en vanlig samtale.

På slutten av kvelden skjeller han meg ut fordi gutter hadde gnikket seg mot meg på dansegulvet og jeg hadde ikke gått vekk. Gutten(e) som snakket med meg flørtet med meg og jeg var med på det. Jeg presenterte han heller ikke som typen min, men sa bare "jeg er her med dem" og pekte.

Jeg begynte å grine og hulket meg i søvn. Følte det så sinnsykt urettferdig. Han sier han ikke kan stole på meg fordi jeg en tidligere gang i fylla sa på tull at "jeg gjør hva jeg vil når jeg er full;)". Og han mener tydeligvis jeg flørter med andre.

Jeg har aldri vært utro i mitt liv og har heller ikke tenkt å være det. Jeg har et avslappa forhold til utroskap fordi jeg aldri har opplevd det, det er ikke en del av mitt liv. Det er ikke noe jeg tenker over som aktuellt i livet mitt. Han derimot har opplevd mye dritt i tidligere forhold, så jeg skjønner han er obs. Derimot syns jeg dette blir paranoia, jeg vil ikke lide pga hans tidligere bedragere.

Vi prøver å snakke om det og kommer frem til felles regler. Selv er jeg ikke sjalu av meg og syns snakking og dansing med andre er greit. Guttene jeg snakket og danset med er exer eller partnere av venninner av meg, men at jeg forteller det er bare unnskyldninger i hans øyne.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre:(

Trenger alle råd og hjelp jeg kan få. Vil virkelig være sammen med han, men det er vanskelig med sjalusi inni bildet. Selv mener jeg at jeg ikke har gjort noe gale og kunne ønske han kunne stoler på meg slik jeg fortjener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da kunne du vel nevnt til de guttene du danset og flørtet og gnikket mot deg at du hadde type? Og du vet jo godt innerst inne at oppmerksomheten fra de fremmede ga deg glede?

Endret av waco
Skrevet

Da kunne du vel nevnt til de guttene du danset og flørtet og gnikket mot deg at du hadde type? Og du vet jo godt innerst inne at oppmerksomheten fra de fremmede ga deg glede?

Det var ikke fremmede gutter, det var bekjente. Jeg regner det som en selvfølge at de vet jeg er sammen med A, når han sitter ved siden av og de vet fra før jeg har type. Jeg burde introdusert han, det er jeg enig i.

Jeg kan ikke noe for at jeg får oppmerksomhet av andre gutter.

Gjest navnelapp
Skrevet

Ein mann som reagerer slik hadde eg holdt meg langt unna. Han oppfører seg som ein kontrollerande idiot. Det var ingenting feil i det du gjorde. Snakke med andre? Når vart det feil? Ta beina på nakken og spring!

Skrevet

Ein mann som reagerer slik hadde eg holdt meg langt unna. Han oppfører seg som ein kontrollerande idiot. Det var ingenting feil i det du gjorde. Snakke med andre? Når vart det feil? Ta beina på nakken og spring!

Han mener det var flørting. Jeg har 0 antenner når det kommer til flørting, det skal mye til før jeg merker at noen legger an på meg, og det har jeg fortalt han.

I mine øyne var det en samtale med en bekjent, typen satt rett ved siden av og jeg tenkte ikke tanken på flørt engang.

Jeg syns det er skremmende at han skal være så sjalu, venter bare på neste bombe for noe gale jeg gjør som jeg ikke aner om.

Skrevet

Virker litt vel hysterisk i mine øyne...

Skrevet

Jeg tror nok du kan regne med at dette forholdet kommer til å bli ganske problematisk for dere begge to etterhvert. Hvis du i fremtiden hele tiden skal måtte tenke på hva du sier, hvem du snakker med, hvor du ser og hvordan du er på dansegulvet så får du det slitsomt og slutter å være naturlig ut fra dine forutsetninger. Forhold der den ene parten forsøker å kontrollere den andres atferd, går sjelden bra i lengden.

Gjest Bianca26
Skrevet

Nå er det drama her i gården.

Jeg og kjæresten min var ute sammen på lørdag. Begge fikk litt for mye å drikke. Kvelden endte opp i en svær krangel og vi slo vel så å si opp.

Vi var på en nattklubb og jeg danset med en venninne. Senere danset jeg også med kjæresten. Jeg merket ikke at noen la an på meg på dansegulvet.

Snakket også med et par bekjente, noe jeg tolket som en vanlig samtale.

På slutten av kvelden skjeller han meg ut fordi gutter hadde gnikket seg mot meg på dansegulvet og jeg hadde ikke gått vekk. Gutten(e) som snakket med meg flørtet med meg og jeg var med på det. Jeg presenterte han heller ikke som typen min, men sa bare "jeg er her med dem" og pekte.

Jeg begynte å grine og hulket meg i søvn. Følte det så sinnsykt urettferdig. Han sier han ikke kan stole på meg fordi jeg en tidligere gang i fylla sa på tull at "jeg gjør hva jeg vil når jeg er full;)". Og han mener tydeligvis jeg flørter med andre.

Jeg har aldri vært utro i mitt liv og har heller ikke tenkt å være det. Jeg har et avslappa forhold til utroskap fordi jeg aldri har opplevd det, det er ikke en del av mitt liv. Det er ikke noe jeg tenker over som aktuellt i livet mitt. Han derimot har opplevd mye dritt i tidligere forhold, så jeg skjønner han er obs. Derimot syns jeg dette blir paranoia, jeg vil ikke lide pga hans tidligere bedragere.

Vi prøver å snakke om det og kommer frem til felles regler. Selv er jeg ikke sjalu av meg og syns snakking og dansing med andre er greit. Guttene jeg snakket og danset med er exer eller partnere av venninner av meg, men at jeg forteller det er bare unnskyldninger i hans øyne.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre:(

Trenger alle råd og hjelp jeg kan få. Vil virkelig være sammen med han, men det er vanskelig med sjalusi inni bildet. Selv mener jeg at jeg ikke har gjort noe gale og kunne ønske han kunne stoler på meg slik jeg fortjener.

Sjalue usikre idiot. Du har ikke gjort noe galt. Herregud du dansa bare

Skrevet

Jeg synes han overdriver noe vilt! Jeg hadde ikke orket å vært sammen med en som tåler så lite.

Skrevet

Vel, det er tydelig at dere to ikke er på samme bølgelengde.

Når du sier at han har opplevd mye dritt i tidligere forhold så er han usikker og da hjelper det mildt sagt ikke at du flørter og danser med andre. :gjeiper:

Det virker derimot veldig respektløst..

Skrevet

Han var nok bare sjalu og frustrert over det faktum at dere kranglet. Han har ingen sak, og du har ingen grunn til å ha dårlig samvittighet.

Chin up :)

Skrevet

Jeg synes kanskje at han overreagerer litt. Jeg elsker å danse når jeg er ute på byen men jeg vet hvordan grensen går. Man må jo få lov til å ha det litt gøy uten å tenke på at kjæresten reagerer.

Skrevet

Jeg foreslår at du sier til gutten din at du forlanger at han tror på deg, på det du sier. Gjør han ikke det, så har det ingen hensikt å veksle ord med gutten. I såfall har dere kommunikasjonsbrudd og ligger dårlig an.

Hvis han lærer å tro deg blindt, så har dere en sjanse.

Og det raseriet får an bare kjøle ned. jeg foreslår at gutten skal bli totalavholdsmann. Det er farlig å forsterke sjalusien med alkohol.

Du kan også invitere han inn i denne diskusjonen her.

Du forstår nok nok at det kan bli slitsomt å være med han i lengden. Hver gang du snakker med ivrig glød med en annen mann, hver gang en annen mann smiler til deg, vil bli en belastning, og du vil føle at han blir stiv, aggresiv, og får vondt inni seg. Hvis det går over på få minutter , kan det gå greit, men hvis de vonde følelsene henger i over tid, så blir det ikke bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...