Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lest at GrønnHverdag anbefaler Aubrey ansiktskrem som et av de beste kremene uten allergifremkallende - eller hormonforstyrrende stoffer. (og ikke er testet på dyr, for de som bryr seg om det :P ) Weleda er også et av de anbefalte,- og jeg har prøvd dem en ganske så god stund. Men merkelig nok ,- fra siden sommerferien i juni begynte ansiktet å få sånne regelmessige små kviser med sånne hvite prikker inni (altså sånne ''press-ut-kviser'') og det kommer en ny noen dager etter jeg har sprekket den, eller latt den forsvinne av seg selv. Kanskje weleda rensemelken ikke renser godt nok? Kanskje min tørre og sensitive hud ikke trenger akkurat de oljene som weleda består av - men heller mer fukt (vann) istedet?

Jeg er 18 år og har altså en ung, tørr og sensitiv følsom hud. Den reagerer kjapt hvis det skulle være noe som ikke passer, men er ikke helt sikker på årsaken til de små kvisene som kommer og går. Nå har jeg vært uten krem og renseprodukt i ca 3 uker, fordi weleda har gått tom, og nå lurer jeg på om jeg burde prøve Aubrey.

Jeg trenger noe som renser ansiktet mitt GODT og en krem som gir GODT med FUKTIGHET i løpet av dagen ,- og natten. Er aubrey noe å anbefale for min hud? Anbefaler dere kanskje noe annet istedet,- som er like hudvennlig og trygg?

Er åpen for alle erfaringer, råd og tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker, elsker, elsker Dermalogicas Active Moist! Den er full av fukt og ikke fett. Men vet ikke om den er så "grønn"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...