AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Hva skjer dersom man bestiller kostilskudd fra et land utenfor EU(f.eks USA), og dette blir sendt tilbake til USA av norsk toll? Blir man straffet da? Tror nemlig det er ulovlig å bestillekostilskudd fra land utenfor EU? Hadde lyst å kjøpe et naturlig vitamin og mineraltilskudd som ikke er tilgjengelig i Norge, men synest ikke det er verdt et forsøk viss man kan bli straffet for det! Eller blir det bare sendt i retur og det skjer ikke noe mer? Noen med erfaring?
boyboy Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Hva skjer dersom man bestiller kostilskudd fra et land utenfor EU(f.eks USA), og dette blir sendt tilbake til USA av norsk toll? Blir man straffet da? Tror nemlig det er ulovlig å bestillekostilskudd fra land utenfor EU? Hadde lyst å kjøpe et naturlig vitamin og mineraltilskudd som ikke er tilgjengelig i Norge, men synest ikke det er verdt et forsøk viss man kan bli straffet for det! Eller blir det bare sendt i retur og det skjer ikke noe mer? Noen med erfaring? Jeg har masse erfaring med dette. NEI, man blir ikke straffet.. langt ifra... Du får brev i posten av tollen om pakken din med en forklaring på hvorfor du ikke fikk pakken gjennom.. Vanlig forklaring er at kosttilskuddet regnes som legemiddel eller noe annet piss som er helt teit.. Pakken blir deretter returnert til firmaet og du får pengene refundert... Kunne du vist meg hva du har tenkt å bestille så kan jeg ta en titt på det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå