Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hola :) Jeg vil prøve en ny selvbruner eller en selvbruningsspray, er åpen for alle tips (så lenge den ikke koster flesk). Kriteriene er at fargen blir fin og ikke oransj, altså så naturlig så mulig, samt at den ikke blir skjoldete.

Har vurdert den no trace bronzer fra Garnier, noen som har prøvd den? ;) Uavhengig av om dere har prøvd den, vil jeg også høre hvilken du er mest fornøyd med! (Eller mest misfornøyd med og som jeg _virkelig_ må holde meg unna.. Grøss)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd den fra Garnier og likte den godt (sprayen altså). Det eneste negativ er at den ikke varte lenge. Tror boksen holdt til 3 sprayinger av hele kroppen. Selv om den var billig synes jeg den burde holdt lengre enn det. Tror jeg skal prøve kremen i samme serie neste gang, så har man mer kontroll på hvor mye som er igjen i boksen.

Lykke til i jungelen :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med L'oreal sin selvbruner, den blir veldig naturlig og fin på min hud iallefall. Pen glød, og ingen skjolder.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med L'oreal sin selvbruner, den blir veldig naturlig og fin på min hud iallefall. Pen glød, og ingen skjolder.

Kan du legge ved et bilde av den? :)

Skrevet

Kan du legge ved et bilde av den? :)

det finnes mange selvbruningskremer og sprayer i Sublime Bronze serien, men jeg bruker Sublime Bronze Self-tanning tinded gel shimmering for body;) siden det finnes mange produkter ville jeg foreslått om du gikk innpå hjemmesiden deres og finne det produktet som passer for deg:)

Skrevet

Jeg har prøvd både den fargede loreal geleen og den gjennomsiktige, og jeg faller alltid tilbake til den gjennomsiktige. Den er litt for sterk for huden på ansiktet, men jeg bruker alltid denne på kroppen:). Har brukt den i flere år og det finnes altså ingen som gir jevnere farge på min hud, pluss den går ganske jevnt av. Men har hørt de som har sagt motsatt også :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...