Gå til innhold

Hvem bruker ikke kondom?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer egentlig på hva slags mennesker som finnes der ute, hører jo så mye rart...

Da jeg møtte min første kjæreste, var det ganske useriøst i begynnelsen. Vi var betatt av hvernadre og hadde en del sex. Vi kjente hvernadre nesten ikke, men fikk ikke nok av hvernadre!

Han var veldig opptatt av å bruke kondom. Han tok den ALLTID frem og var veldig ansvarsfull. Han hadde hatt et par kjærester før meg, og jeg var jomfru.

Jeg tror ikke jeg hadde krevd å bruke kondom på den tiden fordi jeg var så ung og uerfaren og ikke var så flink å si ifra.

Jeg var vel heldig som møtte han. Han var 3 år eldre enn meg.

Etter han møtte jeg en fyr som ikke gadd å bruke kondom, og selv om jeg sa ifra så ville han ikke. Dessverre fikk han det som han ville, for han var så mye sterkere enn meg, og jeg ga etter.

Heldigvis gikk det bra, men jeg lærte utrolig mye av det.

ALDRI mer skal jeg la være å bruke kondom!!!

Har hørt historier om gutter som bare kjører på uten å bruke kondom og jenter soom ikke tør å si ifra. Eller jenter som sier ifra men blir fullstendig overkjørt.

Så blir de sittende igjen alene og gravid, eller med en sykdom...

Gutter har ofte mer makt enn jenter, så derfor syns jeg at gutter bør ta litt ansvar. Spesielt når jenter sier de vil bruke kondom men ikke blir hørt!

Kanskje det har med hva slags hjem man kommer fra?

Jeg har to brødre som er veldig opptatt av å bruke kondom. Kanskje fordi de ser for seg en fremtid om mange år med den rette og evnt barn.

Lurer egentlig på om de som ikke bryr seg om å bruke kondom kommer fra dårlige hjem, uansett om de er rike eller fattige.

Jeg kan bare ikke fatte at noen gutter tar så lett på dette med kondom. Det er vel fordi de ikke kan bli gravide, og kan stikke av fra ansvaret. Det er jo ikke de som må gå gravid i 9 mnd og ta ansvar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig, og skjønner ikke at mange gutter (og jenter) tør å ikke bruke kondom.

Jeg er 25 år og tilsammen ligget med 3 gutter siden jeg var 19, og det har aldri vært noe problem å bruke kondom med de jeg har ligget med. Den har i alle tilfellene kommet på uoppfordret. Er litt vanskelig å si om holdningene til å bruke kondom kommer av at du er fra et dårlig hjem. Da har hvertfall de jeg har ligget med vært fra gode hjem.....

Med de siste sluttet vi etterhvert å bruke kondom, og det var på mitt initiativ. Selvfølgelig etter at vi hadde testet oss. Nå trenger jeg ikke tenke på det mer da jeg er gift med en flott mann.

Skrevet

Siden du føler så sterkt om saken..

He says: Trust me, we don't need a condom

You say: Trust me, we do.

http://hesaysyousay.co.uk/

En side dedikert til hvordan å overtale en gutt til å fortså det :P

Jeg og typen har aldri brukt det..

Vi var uansvarlige lenge, og nå blir vi bare glad om det skjer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...